σελφ σερβις - Συμφωνία Ocado με ICA

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Συμφωνία Ocado με ICA

21 Μαΐου 2018 | 11:08 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Η βρετανική επιχείρηση online λιανεμπορίου υπέγραψε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με τον σουηδικό όμιλο ICA Group, για την ανάπτυξη των online πωλήσεων.

Όπως αναφέρουν διεθνείς σχολιαστές, είναι η πρώτη φορά που η Ocado υπογράφει συνεργασία με ηγετική επιχείρηση τοπικής αγοράς. Η αλυσίδα ICA διαθέτει δίκτυο περίπου 1.300 καταστημάτων και μερίδιο αγοράς περίπου 36%, με κύκλο εργασιών 10,1 δισ. ευρώ. Η Ocado δήλωσε σχετικά με τη συμφωνία πως αναμένεται να οδηγήσει στη μακροπρόθεσμη δημιουργία αξίας για τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας θα δημιουργηθεί ένα πρώτο αποθηκευτικό κέντρο στη Στοκχόλμη, για την ολοκλήρωση του οποίου θα απαιτηθεί μια τριετία. Η συμφωνία είναι αντίστοιχη των προηγούμενων συμφωνιών που υπέγραψε η Ocado με την καναδική αλυσίδα Sobeys και τη γαλλική Casino. Επίσης, έχει ανακοινώσει την υπογραφή συμφωνίας και με άλλον λιανέμπορο, το όνομα του οποίου δεν έχει αποκαλύψει ακόμη.

Η λειτουργία της ICA, με τη μορφή του franchising, όπου οι ιδιοκτήτες των μεμονωμένων καταστημάτων έχουν τη ευθύνη της διαμόρφωσης της συλλογής των πωλούμενων προϊόντων και των τιμών λιανικής πώλησης, δημιουργεί σημαντικές προκλήσεις στην υλοποίηση της συμφωνίας, αλλά παράλληλα, μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους για νέες συνεργασίες στο μέλλον, εάν κριθεί ως επιτυχής.

Σημειώνεται πως η Ocado σημειώνει ζημιές και τα κέρδη της προήλθαν σχεδόν αποκλειστικά από τις δραστηριότητές της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION