σελφ σερβις - IRI: Πρώτη σε αναγνωρισιμότητα η Σκλαβενίτης

Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

IRI: Πρώτη σε αναγνωρισιμότητα η Σκλαβενίτης

21 Μαΐου 2018 | 10:29 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Την πρωτιά στην αυθόρμητη σκέψη των καταναλωτών παίρνει η Σκλαβενίτης από την ΑΒ Βασιλόπουλος, που καταλαμβάνει τώρα τη δεύτερη θέση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Shopper που διενήργησε η IRI σχετικά με την αναγνωρισιμότητα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Συγκεκριμένα κατά το 35% οι καταναλωτές ανέφεραν πρώτη την επωνυμία Σκλαβενίτης, όταν τους ζητήθηκε να δηλώσουν μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Ακολούθησαν η ΑΒ Βασιλόπουλος, την οποία ανέφεραν κατά το 30%, η Μασούτης με 11%, η Lidl με 5%, τα My Market με 4% και η Γαλαξίας με 2%.

Πάντως, απαντώντας οι καταναλωτές στην ίδια ερώτηση, έχοντας όμως να επιλέξουν από συγκεκριμένη ομάδα αλυσίδων, πρώτη αναδείχθηκε και φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος από το 81% των ερωτώμενων (όσο πέρυσι) και δεύτερη, αλλά ενδυναμωμένη, η Σκλαβενίτης με 78%. Έπονται η Lidl με 50% (έναντι 56% πέρυσι) με ενισχυμένες τις Γαλαξίας, Market In και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.

Ως προς την εξέλιξη της κατανάλωσης, σύμφωνα με την IRI, πέρυσι μειώθηκε περαιτέρω η μέση μηνιαία δαπάνη κατά 1,5%, καθώς το μέσο «καλάθι» του σούπερ μάρκετ «έπεσε» στα 312 ευρώ από 317 ευρώ το 2016. Στο πλαίσιο της τελευταίας έρευνάς της, οι καταναλωτές δήλωσαν κατά το 26% ότι ψωνίζουν βάσει «λίστας» έναντι 22% της προηγούμενης, κατά το 13% ότι δεν χρησιμοποιεί «λίστα» (έναντι 10%) και κατά το 62% ότι επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ μια φορά την εβδομάδα.

Η IRI εκτιμά, πάντως, ότι φέτος ο ετήσιος κλαδικός τζίρος θα εμφανίσει βελτίωση κατά 2,6% συγκριτικά με το 2017. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της, ο τζίρος το πρώτο τρίμηνο φέτος κινήθηκε ανοδικά κατά 4,9% (το Μάρτιο αυξήθηκε κατά 3,4%, αλλά το πρώτο 15θήμερο του Απριλίου μειώθηκε κατά 8%, αν και τα εν λόγω χρονικά διαστήματα δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα, αφού το Πάσχα φέτος εορτάσθηκε μια βδομάδα νωρίτερα από το περσινό).

Συγκεκριμένα κατά το 35% οι καταναλωτές ανέφεραν πρώτη την επωνυμία Σκλαβενίτης, όταν τους ζητήθηκε να δηλώσουν μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Ακολούθησαν η ΑΒ Βασιλόπουλος, την οποία ανέφεραν κατά το 30%, η Μασούτης με 11%, η Lidl με 5%, τα My Market με 4% και η Γαλαξίας με 2%.

Πάντως, απαντώντας οι καταναλωτές στην ίδια ερώτηση, έχοντας όμως να επιλέξουν από συγκεκριμένη ομάδα αλυσίδων, πρώτη αναδείχθηκε και φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος από το 81% των ερωτώμενων (όσο πέρυσι) και δεύτερη, αλλά ενδυναμωμένη, η Σκλαβενίτης με 78%. Έπονται η Lidl με 50% (έναντι 56% πέρυσι) με ενισχυμένες τις Γαλαξίας, Market In και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.

Ως προς την εξέλιξη της κατανάλωσης, σύμφωνα με την IRI, πέρυσι μειώθηκε περαιτέρω η μέση μηνιαία δαπάνη κατά 1,5%, καθώς το μέσο «καλάθι» του σούπερ μάρκετ «έπεσε» στα 312 ευρώ από 317 ευρώ το 2016. Στο πλαίσιο της τελευταίας έρευνάς της, οι καταναλωτές δήλωσαν κατά το 26% ότι ψωνίζουν βάσει «λίστας» έναντι 22% της προηγούμενης, κατά το 13% ότι δεν χρησιμοποιεί «λίστα» (έναντι 10%) και κατά το 62% ότι επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ μια φορά την εβδομάδα.

Η IRI εκτιμά, πάντως, ότι φέτος ο ετήσιος κλαδικός τζίρος θα εμφανίσει βελτίωση κατά 2,6% συγκριτικά με το 2017. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της, ο τζίρος το πρώτο τρίμηνο φέτος κινήθηκε ανοδικά κατά 4,9% (το Μάρτιο αυξήθηκε κατά 3,4%, αλλά το πρώτο 15θήμερο του Απριλίου μειώθηκε κατά 8%, αν και τα εν λόγω χρονικά διαστήματα δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα, αφού το Πάσχα φέτος εορτάσθηκε μια βδομάδα νωρίτερα από το περσινό).

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION