σελφ σερβις - Περισσότερες γυναίκες μεταξύ των στελεχών της Asda

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Περισσότερες γυναίκες μεταξύ των στελεχών της Asda

16 Μαρτίου 2018 | 13:57 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τάσεις

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Tesco, η Asda ανακοίνωσε την απόφασή της να αυξήσει τη συμμετοχή γυναικών στο στελεχικό της δυναμικό, καθώς είναι η δεύτερη μεγάλη επιχείρηση λιανεμπορίου τροφίμων που παρουσιάζει μεγάλη «ψαλίδα» στον αριθμό ανδρών και γυναικών στελεχών.

Η θυγατρική τής Walmart ανακοίνωσε στα τέλη Φεβρουαρίου τα σχετικά στοιχεία, στο πλαίσιο δημοσίευσης της έκθεσης Gender Pay Gap, ευθυγραμμιζόμενη με τις νέες απαιτήσεις του βρετανικού κράτους.

Σύμφωνα με την έκθεση, η μέση διαφορά αμοιβής μεταξύ ανδρών και γυναικών υπαλλήλων της εταιρείας είναι στο 8,9% σε σχέση με τον μέσο όρο της χώρας, που κυμαίνεται περί του 18,4%. Η Asda δήλωσε πως το 86% του προσωπικού της εργάζεται με ωριαία απασχόληση, όπου δεν παρατηρούνται διαφορές μισθών.

Παράλληλα, όμως, αποκάλυψε πως μόλις το 35% των υψηλόβαθμων στελεχών της είναι γυναίκες, συγκρινόμενο με το 70% που κατέχει χαμηλές θέσεις στην ιεραρχία. Λίγες μέρες νωρίτερα η Tesco, με διαφορά αμοιβών μεταξύ ανδρών και γυναικών στο 8,7%, αναγνώρισε πως πρέπει να πάρει μέτρα για βελτίωση της αναλογίας των φύλων στις ηγετικές θέσεις της εταιρείας, που κατά 60% ανήκει σε άνδρες.

Η Asda παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν μείωση της απόστασης μεταξύ των σχετικών ποσοστών, από το 2014 έως σήμερα, με 31% και 35% αντίστοιχα των ηγετικών θέσεων να ανήκουν σε γυναίκες. Έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι η M&S ανακοίνωσε την ίδια περίοδο πως ο μέσος όρος διαφοράς μισθών μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι μόλις 3,3%, πολύ μικρότερος από τον μέσο όρο της χώρας, αλλά η διαφορά των bonus που λαμβάνουν γυναίκες και άνδρες αυξάνει αυτό το ποσοστό σχεδόν στο 16%.

σελφ σερβις (T. 481)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΑΛΜΥΡΑ ΣΝΑΚ: Γεύση ανάκαμψης

Αγορά για τους καταναλωτές όλων των ηλικιών είναι αυτή των αλμυρών σνακ, οι πωλήσεις της οποίας τα τελευταία χρόνια, παρά τις επιπτώσεις της κρίσης που περιόρισαν τις καταναλώσεις της, ανακάμπτουν. Νέοι «παίκτες» μπαίνουν στον ανταγωνισμό της σχετικής κατηγορίας, εμπλουτίζοντας τη γκάμα των προϊόντων της στα ράφια της λιανικής, ενώ παράλληλα αναζητούν την τύχη τους στις εξαγωγές, καθώς η αγορά των σνακ διακρίνεται για τη δυναμική της παγκοσμίως.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION