σελφ σερβις - Walmart: Online και φυσικό κανάλι οδηγούν την ανάπτυξη

Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Walmart: Online και φυσικό κανάλι οδηγούν την ανάπτυξη

18 Δεκεμβρίου 2017 | 13:43 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: e-commerce,News,Online,Διεθνή

Τα οικονομικά στοιχεία του τρίτου τριμήνου 2017 καταγράφουν για τη Walmart ανάπτυξη πωλήσεων κατά 4,3%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 5 δισ. δολάρια.

Πρόκειται για εντυπωσιακή επίδοση, αποτέλεσμα της προσήλωσης της εταιρείας στη διατήρηση του ηγετικού της ρόλου, παρά την πίεση που δέχεται ειδικότερα στο online κανάλι. Οι αναλυτές υπογραμμίζουν τη σημασία της επένδυσης του ομίλου τόσο στο φυσικό δίκτυο όσο στην online παρουσία. Συγκεκριμένα, οι e-commerce πωλήσεις αυξήθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο κατά 50%, επίσης εντυπωσιακό ποσοστό, που αντικατοπτρίζει την αύξηση και του μεριδίου του ομίλου στο ψηφιακό κανάλι.

Το σημαντικότερο δεδομένο σε αυτή την εξέλιξη είναι πως η ανάπτυξη προήλθε από υπάρχουσες online δραστηριότητες και απεικονίζει την επιτυχία ενεργειών όπως η δωρεάν αποστολή αγορών εντός διημέρου και η αύξηση της γκάμας των προϊόντων που προσφέρονται στην online πλατφόρμα, που πλέον αριθμεί 70 εκατ. προϊόντα.

Παράλληλα, με συνεργασίες που έχει υπογράψει με σημαντικά brands στο τομέα της ένδυσης, των ειδών οικιακού εξοπλισμού κλπ, όπως Lord & Taylor, KitchenAid και Bose, η Walmart στοχεύει στρατηγικά να αποτελέσει τον κύριο προορισμό για το σύνολο των αγορών των πελατών της. Εκτιμάται ως αξιοσημείωτο το γεγονός πως ένας λιανέμπορος του μεγέθους της Walmart εξακολουθεί να επενδύει στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων, βελτιώνοντας την εικόνα τους και προσφέροντας παράλληλα σημαντικές εκπτώσεις, ειδικά στα είδη παντοπωλείου.

σελφ σερβις (T. 478)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Σοκολάτα: Επιτέλους γλυκαίνει

Οι προβλέψεις για νέα άνοδο πωλήσεων των προϊόντων σοκολάτας επιβεβαιώθηκαν το 2018, δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας για το 2019 –πολύ περισσότερο, εφόσον η άνοδος της κατηγορίας αποτελεί παγκόσμια τάση. Όμως, μια ενδεχόμενη ανατίμηση των πρώτων υλών με επιπτώσεις στις τιμές λιανικής θα δημιουργήσει σκεπτικισμό στην εγχώρια αγορά, αφού ναι μεν η συχνότητα αγοράς της σοκολάτας να αυξήθηκε, αλλά το μέσο «καλάθι» αγορών μίκρυνε. Την τάση ανόδου σε όγκο και αξία των πωλήσεων, πάντως, την υποστηρίζου...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION