σελφ σερβις - Η Kroger σχεδιάζει την πώληση των c-stores

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Kroger σχεδιάζει την πώληση των c-stores

23 Οκτωβρίου 2017 | 10:59 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή

H Kroger, η δεύτερη σε πωλήσεις αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ, μετά τη Walmart, συζητά την πώληση των καταστημάτων convenience. Όπως ανακοίνωσε στις αρχές Οκτωβρίου, τα συγκεκριμένα καταστήματα, 784 σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ, έχουν ισχυρή παρουσία στην αγορά και δυναμική περαιτέρω ανάπτυξης.

Η διοίκηση της Kroger ανέθεσε στην Goldman Sacks να διερευνήσει την αγορά των καταστημάτων ευκολίας και να διατυπώσει τα πιθανά σενάρια για το μέλλον τους.

Η αλυσίδα ανακοίνωσε παράλληλα ένα νέο ευρύ πλάνο αναζωογόνησης της επιχειρηματικής της δραστηριότητας με την ονομασία «Restock Kroger Plan», που στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες: τον επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας του πελάτη (customer experience) στον τομέα των τροφίμων και των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, τη διεύρυνση των συνεργασιών για τη δημιουργία αξίας για τον πελάτη, την ανάπτυξη ταλέντων και την μετατροπή σε πράξη του βασικού στόχου λειτουργίας της εταιρείας (purpose).

Στο νέο πλάνο προβλέπονται επενδύσεις στον τομέα των δεδομένων και της προσωποποιημένης απεύθυνσης στον πελάτη (data & personalization), της ενδυνάμωσης της εμπειρίας μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας (digital experience), τη βελτιστοποίηση των χώρων πώλησης, της προσφοράς προϊόντων PL, της τιμολογιακής πολιτικής, της καινοτομίας στον τομέα της καινοτομίας, της εύρεσης νέων τρόπων αύξησης των αποτελεσμάτων κ.α.

σελφ σερβις (T. 476)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION