σελφ σερβις - Ανάπτυξη convenience stores - ανάγκη για data

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ανάπτυξη convenience stores - ανάγκη για data

23 Οκτωβρίου 2017 | 10:58 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Προώθηση,Τεχνολογία

Όπως επισημαίνει σε άρθρο του στο περιοδικό The Grocer ο Tim Mason, CEO του Eagle Eye, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες υπηρεσιών promotion, η ανάπτυξη του καναλιού των convenience stores, όπως καταγράφεται και στα στοιχεία του IGD, είναι εκρηκτική.

Αυτή η ανάπτυξη δημιουργεί όμως νέες απαιτήσεις, μεταξύ των οποίων και στον τομέα της πιστότητας πελατών, άρα και σε δεδομένα που αφορούν στην αγοραστική τους συμπεριφορά. Αυτός ο τομέας στο κανάλι των καταστημάτων ευκολίας έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον Tim Mason, τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών έχουν σχεδιαστεί για μεγάλα σούπερ μάρκετ, όπου πραγματοποιούνται εβδομαδιαίες αγορές 50 ευρώ (Μ.Ο.), οπότε αξίζει να έχει κανείς κάρτα πιστότητας. Στην κλίμακα του c-store, όπου ο πελάτης, μπορεί να αγοράσει μόνο ένα σάντουιτς, ξεκινά ο προβληματισμός για τα σχετικά προγράμματα πιστότητας.

Στο μικρό κατάστημα υπερέχει η ανάγκη για ταχύτητα εξυπηρέτησης και ευκολία. Η κάρτα πιστότητας δεν εξυπηρετεί αυτόν τον στόχο, αφού μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα για τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών, όπως για παράδειγμα όταν για αγορές μικρής αξίας και όταν ο πελάτης βιάζεται η κάρτα πιστότητας δεν χρησιμοποιείται.

Επίσης, παρά το γεγονός ότι οι αγορές μπορεί να είναι πιο συχνές στο μικρό κατάστημα, ο πελάτης δεν θα λάβει κανενός είδους επιβράβευση, ενώ μπορεί να κερδίσει μια σημαντική έκπτωση σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ, παρόλο που είναι λιγότερο «πιστός» σε αυτό.

Τα στοιχεία των αγορών είναι πολύ σημαντικά για τη διαμόρφωση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, κάτι που γνωρίζουν καλά οι μεγάλες αλυσίδες. Σε αυτό το πλαίσιο λύσεις, όπως της Tesco Go ή της Amazon, για scan as you go τεχνικές, οι οποίες σχεδιάστηκαν για μεγάλες αλυσίδες, μπορούν, εάν προσαρμοστούν σε mobile εφαρμογές, να αποτελέσουν μια λύση και για τις μικρές επιχειρήσεις. Με τη χρήση του κινητού και την αξιοποίηση της τεχνολογίας οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστα στοιχεία, να εξοικονομήσουν χώρο στην περιοχή των ταμείων και χρόνο εξυπηρέτησης.

Η Amazon Fresh, δηλώνει ο Tim Mason, πειραματίζεται με τα σημεία πώλησης χωρίς ταμεία και χωρίς scanning, αλλά αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα στο πεδίο της χρησιμοποιούμενης τεχνολογίας. Εάν χρησιμοποιηθούν mobile τεχνολογίες, προτείνει, θα υπήρχαν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας του εγχειρήματος.

Αποκτώντας πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για τη συμπεριφορά του πελάτη, οι μικρές επιχειρήσεις λιανεμπορίου τροφίμων θα μπορέσουν να απαντήσουν στον ανταγωνισμό του e-commerce στο πεδίο της ευκολίας ολοκλήρωσης των αγορών και του food delivery στο πεδίο των τιμών.

σελφ σερβις (T. 476)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION