σελφ σερβις - Lidl: Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και ποιοτικά φρούτα

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Lidl: Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και ποιοτικά φρούτα

18 Σεπτεμβρίου 2017 | 10:51 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Προϊόντα

Mε το σλόγκαν «Τώρα ξέρεις τι επιλέγεις», η Lidl απευθύνει στο καταναλωτικό κοινό το μήνυμα της απόλυτης σιγουριάς ότι το ελαιόλαδο που προσφέρει είναι πραγματικά εξαιρετικό παρθένο, καθώς, όπως δηλώνει, «εκτός από τους ελέγχους ποιότητας που διενεργούν οι προμηθευτές μας, συνεργαζόμαστε με το Εργαστήριο Γευσιγνωσίας Ελαιόλαδου Καλαμάτας (ΕΓΕΚ) του ΤΕΙ Πελοποννήσου.

Αυτό πιστοποιεί αποκλειστικά για τα Lidl ότι το ελληνικό ελαιόλαδο που προορίζεται για τα ράφια μας είναι εξαιρετικά παρθένο». Σε ό,τι αφορά μια άλλη κατηγορία προϊόντων, τα φρούτα και λαχανικά, η Lidl θέλοντας να δώσει έμφαση στη συνεργασία της με Έλληνες παραγωγούς, διοργάνωσε πρόσφατα επίσκεψη εκπροσώπων ΜΜΕ στις εγκαταστάσεις της ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού Κοζάνης, από την οποία προμηθεύεται τα τελευταία 4 χρόνια ροδάκινα, νεκταρίνια και όλη την ποσότητα παραγωγής της σε αχλαδόμηλα Nashi.

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά την εμπειρία της συγκομιδής, του ελέγχου της ποιότητας των ροδάκινων, τη διαδικασία παραλαβής στο εργοστάσιο, αλλά και την συσκευασία τους. Παράλληλα, μίλησαν με τους παραγωγούς αλλά και τα στελέχη του συνεταιρισμού, ανέφερε η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Η συνεργασία της αλυσίδας με την ΑΣΕΠΟΠ Κοζάνης ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013. Μέσω της συνεργασίας η Lidl δημιούργησε και διαθέτει κατ’ αποκλειστικότητα τις 3κιλες συσκευασίες σε ροδάκινα και νεκταρίνια, που φέρουν την επωνυμία Velvita. Οι καταναλωτές μπορούν να τα προμηθευτούν από όλα τα καταστήματα της Lidl. Τα φρούτα παράγονται με συγκεκριμένες διαδικασίες και τηρούν όλους τους απαραίτητους ελέγχους και κανόνες υγιεινής.

σελφ σερβις (T. 475)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION