σελφ σερβις - «Ξεχάστε το online, ελάτε στο κατάστημα!»

Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

«Ξεχάστε το online, ελάτε στο κατάστημα!»

19 Σεπτεμβρίου 2016 | 16:49 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Διεθνή,Έρευνα,Υγεία/Ομορφιά

Αυτή είναι η προτροπή της συμβούλου της βρετανικής κυβέρνησης σε θέματα Υγείας, καθηγήτριας Dame Saly Davies, που κέντρισε το ενδιαφέρον του τύπου. Η Davies προτρέπει τους πολίτες να αφήσουν στην άκρη τις online αγορές... για το καλό τους!

Η προτροπή απευθύνεται κυρίως στους ενήλικες, που, σύμφωνα με όσα δείχνουν οι σχετικές έρευνες, στην πλειονότητά τους (3/4 των ερωτηθέντων) δεν ασκούνται ούτε κατά το ελάχιστο, σύμφωνα με τις συστάσεις των ειδικών, δηλαδή 15’ περπάτημα μέσης έντασης, την εβδομάδα (πηγή: British Heart Foundation, 2015).

Από το τίποτα, δηλώνει η Davies, είναι προτιμότερη η ελάχιστη άσκηση αποτελεί για έναν ηλικιωμένο η επίσκεψη ενός σούπερ μάρκετ, η αναζήτηση, μέσω της περιήγησης στους διαδρόμους του, των επιθυμητών προϊόντων και η μεταφορά τους με τα πόδια στο σπίτι. Αυτή η διαδικασία αποτελεί μια ελάχιστη, αλλά όχι αμελητέα άσκηση, που «απειλείται» από την online διαδικασία αγορών. Οι online αγορές έχουν ακολουθήσει εξαιρετικά έντονη ανοδική πορεία, από τη δεκαετία του ’90 που πρωτοεμφανίστηκαν έως σήμερα.

Η εταιρεία ερευνών Mintel, διαπίστωσε τον Απρίλιο πως 1 στους 10 online αγοραστές ειδών παντοπωλείου παραλάμβαναν το σύνολο των αγαθών στο σπίτι, ενώ σε ποσοστό 29% οι online αγοραστές χρησιμοποιούσαν περισσότερο το διαδίκτυο από ό,τι έναν χρόνο πριν. Οι online αγορές αντιστοιχούν στο 4,4% του συνόλου των πωλήσεων ειδών σούπερ μάρκετ (στοιχεία IGD), ποσοστό που προβλέπεται πως το 2020 θα έχει ανέλθει στο 9%.

σελφ σερβις (T. 464)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό

Ο σκληρός ανταγωνισμός στις προωθήσεις για τη διατήρηση ή την επέκταση των μεριδίων αγοράς, σε μια κατηγορία προϊόντων που ελέγχεται από πολυεθνικά brands, με πλούσιες επενδύσεις στη δημόσια αγωγή της στοματικής υγιεινής, στην καινοτομία και σε όλες τις μορφές του σύγχρονου μάρκετινγκ, θα εξακολουθήσει να μαίνεται αμείωτος και φέτος. Στο μεταξύ, η παγκόσμια μόδα της λεύκανσης των δοντιών, αλλά και η δοκιμασμένη συνταγή της απόλυτης εξειδίκευσης των νέων προϊόντων για κάθε είδους καταναλωτική ανά...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION