σελφ σερβις - ΑΒ PLUS: Υπόθεση δύο εκατομμυρίων καταναλωτών!

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΑΒ PLUS: Υπόθεση δύο εκατομμυρίων καταναλωτών!

7 Μαρτίου 2016 | 12:22 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Loyalty,Αγορά

Είκοσι χρόνια κλείνει φέτος η κάρτα πιστότητας ΑΒ Plus της ΑΒ Βασιλόπουλος, έχοντας κερδίσει την προσοχή περίπου δύο εκατομμυρίων καταναλωτών και ξεπεράσει σε ετήσιο τζίρο το 1,7 δισ. ευρώ, καλύπτοντας πάνω από το 80% των πωλήσεων της αλυσίδας! Σύμφωνα με την εταιρεία, η ΑΒ Plus ήταν η πρώτη κάρτα που λανσαρίστηκε στον κλάδο, αποτελώντας το 1997 καινοτόμο πρόταση, που κέρδισε άμεσα τότε την προσοχή 200.000 καταναλωτών.

Έκτοτε η κάρτα πιστότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος εκσυγχρονίσθηκε, καθώς η εταιρεία επενδύει στη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη, εμπλουτίζοντας με νέες υπηρεσίες τα σχήματα loyalty. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι κάρτες AB Plus Mastercard, μια συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, που διευρύνει την επιβράβευση του πελάτη πέραν του δικτύου των καταστημάτων της αλυσίδας, οπουδήποτε αυτός χρησιμοποιεί τις εν λόγω κάρτες για τις πληρωμές του. Ειδικότερα, ήδη από πρόπερσι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει τοποθετηθεί στην αγορά με την Πειραιώς με τρία προϊόντα, τα οποία σχετίζονται με τον τρόπο που πληρώνει ο καταναλωτής, ο οποίος μέσα από τις τρεις εναλλακτικές μπορεί να αποκτήσει κάρτα της τράπεζας που συνδέεται με την κάρτα πιστότητας, συγκεντρώνοντας έξτρα πόντους, αλλά και συνειδητοποιώντας καλύτερα τα οφέλη από τη χρήση του πλαστικού χρήματος. Η ΑB Plus, έδωσε «λύσεις» στα προβλήματα που προκάλεσε στα νοικοκυριά η πολυετής ύφεση. Αξίζει να σημειωθεί πως το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον, αλλά και τα capital controls, διεύρυναν τη χρήση του πλαστικού χρήματος, ενισχύοντας και τη χρήση των καρτών πιστότητας.

Η κάρτα «φωτογραφίζει» τον χαρακτήρα του αγοραστή
Πλέον οι καταναλωτές ανταποκρίνονται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις αλυσίδες που κάνουν πιο ελκυστικές και πιο στοχευμένες πρόσφορες. Σύμφωνα με στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος, η επιτυχία της AB Plus οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η αλυσίδα κατάφερε να αναδείξει με πολύ άμεσο τρόπο στον καταναλωτή το όφελος και το πόσο συχνά κερδίζει από τη χρήση της κάρτας. Όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά, «η κάρτα ΑΒ plus, που έχει ήδη κλείσει μια εικοσαετία παροχής προνομίων και προστιθέμενης αξίας στον πελάτη, αν κατάφερε κάτι σπουδαίο όλα αυτά τα χρόνια, είναι να αναπτύξει έναν ειλικρινή διάλογο με τον καταναλωτή, συστατικό απαραίτητο για τη δημιουργία συναισθήματος και πίστης». Σε ό,τι αφορά τις πρόσφορες προϊόντων που συνδέονται με την ΑΒ Plus, από την αλυσίδα υπογραμμίζεται η προσπάθεια που έχει γίνει με εστιασμένες προωθητικές ενέργειες, οι οποίες απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό πελατών που προσεγγίζεται μέσω tailor made προτάσεων αγορών.

Από την ΑΒ Βασιλόπουλος τονίζεται επίσης ότι δεν παρατηρούνται μεγάλες αλλαγές στον τρόπο χρήσης της κάρτας από τους πελάτες της αλυσίδας. Μια, όμως, από τις βασικότερες μεταβολές που διαπιστώνονται από τη χρήση των καρτών πιστότητας στο αγοραστικό προφίλ τους, είναι ότι με την πάροδο των χρόνων έχουν γίνει πιο έξυπνοι ως προς την επιλογή προϊόντων, αφού συνδυάζουν αποτελεσματικότερα συγκριτικά με το παρελθόν τη γνώση τους για τις τιμές με την επιδίωξή τους για την αγορά προϊόντων της καλύτερης δυνατής ποιότητας. Στελέχη της εταιρείας προσθέτουν ότι, με αφορμή τον εορτασμό της συμπλήρωσης των 20 χρόνων από το λανσάρισμα της ΑΒ Plus, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναζητεί νέους τρόπους μεγιστοποίησης του οφέλους για τον πελάτη της, επιδιώκοντας περισσότερα προνόμια για λογαριασμό του. Σε αυτό το πλαίσιο, προαναγγέλλουν νέες ενέργειες, για τις οποίες λεπτομερείς πληροφορίες θα ανακοινωθούν το πρόσεχες διάστημα.

σελφ σερβις (T. 458)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION