σελφ σερβις - Ανάπτυξη του food to go στο Ηνωμένο Βασίλειο

Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ανάπτυξη του food to go στο Ηνωμένο Βασίλειο

24 Φεβρουαρίου 2020 | 13:24 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Food to Go,News,Διεθνή,Τάσεις

Κατά 2,7% προβλέπεται πως θα αυξηθεί η αγορά του food to go στο Ηνωμένο Βασίλειο έως το τέλος του 2020, φθάνοντας τα 21,7 δισ. λίρες σε πωλήσεις, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησαν οι βρετανικές εταιρείες ερευνών MCA και η Him.

Η συγκεκριμένη αγορά έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη από τη συνολική αγορά της εστίασης, παρά το γεγονός ότι την τελευταία τριετία είχε δείξει σημάδια κόπωσης, μετά από μια πενταετία ισχυρής ανάπτυξης (από το 2012 έως το 2016). Η αύξηση των πωλήσεων κατά τη συγκεκριμένη πενταετία ήταν αποτέλεσμα της δυναμικής επέκτασης των σημείων πώλησης και της ανάπτυξης νέων προϊόντων, αναφέρει η έρευνα «Food to Go Market Report 2020».

Ο κύκλος εργασιών του κλάδου κατά το 2019 μειώθηκε κατά 2,4% (στα 21,2 δισ. λίρες), το χαμηλότερο ποσοστό των τελευταίων εννέα ετών, ως αποτέλεσμα της πτώσης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, οφειλόμενης στην πολιτική αβεβαιότητα, την ανάπτυξη των παραδόσεων τροφίμων (food delivery), τη μείωση της κίνησης στους εμπορικούς δρόμους των πόλεων, και την αύξηση του ποσοστού όσων εργάζονται στο σπίτι.

Στο κανάλι του convenience, o τζίρος της κατηγορίας προβλέπεται να αυξηθεί σε βάθος τριετίας κατά 474 εκατ. λίρες, από 6,2 δισ. λίρες το 2019 σε 6,7 δισ. λίρες το 2023. Ενδιαφέρον έχει η παρατήρηση των ερευνητών πως, παρά το γεγονός ότι το κανάλι του λιανεμπορίου τροφίμων διατηρεί το μεγαλύτερο μερίδιο, οι σημαντικότερες επιχειρήσεις μαζικής εστίασης αναπτύσσονται με υψηλότερο ρυθμό. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των top 10 μαρκών food to go σημείωσαν στο κανάλι της μαζικής εστίασης αύξηση κατά 5,6% το 2019, ενώ η αντίστοιχη στο λιανεμπόριο τροφίμων ήταν μόλις 0,7%.

σελφ σερβις (T. 502)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Οικονομία-τουρισμός-τζίρος: Η πληγή κρυώνει και τώρα αρχίζει να πονά

Οι πωλήσεις των cash & carry τον Απρίλιο φέτος έπεσαν κατά 21% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Είναι προφανές ότι τούτο οφείλεται στο lockdown. Ένα ερώτημα, τώρα που τυπικά αποκαταστάθηκε η λειτουργία της αγοράς του ho.re.ca., είναι κατά πόσο ο τουρισμός, μέσω αυτής και της μικρής λιανικής, ανακλάται στις πωλήσεις της οργανωμένης χονδρικής και λιανικής. Και ένα δεύτερο ερώτημα είναι πώς θα εξελιχθεί στο εξής ο κλαδικός τζίρος, δηλαδή όχι μόνο φέτος, α...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION