σελφ σερβις - Η Carrefour επεκτείνει την υπηρεσία home delivery στη Γαλλία

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Carrefour επεκτείνει την υπηρεσία home delivery στη Γαλλία

16 Ιουλίου 2019 | 12:54 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Σύμφωνα με δημοσίευμα του κλαδικού περιοδικού LSA, ο CEO της Carrefour, Alexandre Bompard, ανακοίνωσε νέες υπηρεσίες παράδοσης online παραγγελιών.

Η παράδοση προϊόντων στο σπίτι ξεκίνησε ως πιλοτική εφαρμογή πέρυσι, σε 52 καταστήματα της αλυσίδας, εκ των οποίων 23 υπέρ μάρκετ. Ο τζίρος που προήλθε από το σύνολο των παραγγελιών, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, ανήλθε σε 107,3 εκατ. ευρώ. Έως το τέλος του 2019 θα προστεθούν στο δίκτυο των καταστημάτων που εξυπηρετούν online παραγγελίες 42 επιπλέον καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα εξυπηρέτησης σε κατοίκους 30 πόλεων.

Έως το 2020, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις γαλλικές πόλεις με πάνω από 10.000 κατοίκους. Νωρίτερα η αλυσίδα είχε ανακοινώσει πως εξειδικευμένα κέντρα διανομής αποτελούν την πλέον αποδοτική λύση για την κάλυψη των αναγκών διανομής στο Παρίσι και τη Λυών, ενώ σε περιοχές με λιγότερους κατοίκους θεωρεί πως συμφέρει η προετοιμασία των online παραγγελιών από τους υπαλλήλους των καταστημάτων.

Όσο για την υπηρεσία click and collect, θα προσφέρεται σε όλη τη Γαλλία και θα επιτρέπει στους πελάτες της αλυσίδας την παραλαβή non-food προϊόντων εντός δύο ωρών από τη στιγμή της παραγγελίας. Η αλυσίδα στοχεύει στην εξυπηρέτηση 813.056 online παραγγελιών (non-food), στόχος που ξεπερνά κατά πολύ τον αριθμό των σχετικών παραγγελιών που εξυπηρετήθηκαν το 2018 (29.582). Για το 2020, ο Bombard ελπίζει να ξεπεραστεί το όριο του ενός εκατομμυρίου. Έως τότε, θα είναι διαθέσιμοι στο σύστημα click & collect περίπου 7.745 κωδικοί.

σελφ σερβις (T. 496)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION