σελφ σερβις - Σημαντική αύξηση online πωλήσεων έως το 2022

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Σημαντική αύξηση online πωλήσεων έως το 2022

14 Ιουνίου 2018 | 11:53 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή,Έρευνα

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε o IGD και το Consumer Goods Forum, με συμμετοχή 223 ανώτατων στελεχών από 42 αγορές και με προσωπικές συνεντεύξεις digital experts, οι online πωλήσεις στον κλάδο των FMCG προβλέπεται να διπλασιαστούν έως το 2022 στις ΗΠΑ και να τετραπλασιαστούν στην Κίνα.

Συγκεκριμένα, ο ρυθμός ανάπτυξης στην πρώτη περίπτωση προβλέπεται να ανέλθει σε 129%, με αποτέλεσμα το μερίδιο των online πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς των ταχυκίνητων προϊόντων να διαμορφωθεί στο 2%, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, με προβλεπόμενη αύξηση 286%, το μερίδιο θα είναι 11,1%. Αντίστοιχα σημαντική αύξηση εκτιμάται και για το Ηνωμένο Βασίλειο (+48% και μερίδιο στο 7,5%.)

Η αναλυτική παρουσίαση της έρευνας θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στη Σιγκαπούρη, στο ετήσιο συνέδριο του Consumer Goods Forum, το Global Summit. Οι ερευνητές υπογραμμίζουν την πορεία συγχώνευσης του online και του offline καναλιού πώλησης και τη ζωτική σημασία της online δραστηριότητας για την εξέλιξη του φυσικού καταστήματος. Την ίδια στιγμή, πάντως, μόνο οι μισές από τις επιχειρήσεις τροφίμων και FMCG δηλώνουν πως έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, ενώ σε ποσοστό 11% δεν έχουν καν ξεκινήσει.

Οι ερωτηθέντες δήλωσαν κατά 78% πως οι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την online σύγκριση τιμών, ώστε να πραγματοποιούν τις αγορές τους από τον λιανέμπορο που προσφέρει τις χαμηλότερες τιμές, ενώ κατά 67% πιστεύουν πως το κοινό στο οποίο απευθύνονται θα έχει στη διάθεσή του μια ευρεία επιλογή εξειδικευμένων online λιανεμπόρων, που θα υποστηρίζουν τις υπηρεσίες τους με ένα απλό και αξιόπιστο σύστημα παράδοσης των παραγγελιών. Επιπλέον, οι ειδικοί θεωρούν κατά 75% πως το 2022 οι προμηθευτές θα πωλούν απευθείας στους καταναλωτές, μέσω online καναλιών, ενώ η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης αναμένεται να αυξήσει το επίπεδο της προσωποποιημένης προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών.

Όπως δήλωσε ο Simon Mayhew, online retail insight manager, IGD, «το layout του online καταστήματος θα είναι δυναμικό και θα αλλάζει σύμφωνα με τις προβλέψεις για τον λόγο επίσκεψης του πελάτη στο κατάστημα. Με αυτό τον τρόπο, εάν για παράδειγμα κάποιος επιθυμεί να πραγματοποιήσει αγορές για ένα δείπνο, θα βλέπει στη σελίδα του στο internet να προβάλλονται μόνο προτάσεις που έχουν κάποια αξία για τον ίδιο. Πολλά προϊόντα θα είναι διαθέσιμα μόνο online, σε περιβάλλον δηλαδή όπου δεν υπάρχει περιορισμός χώρου, ενώ στις ακριβές κατηγορίες θα υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης των προϊόντων από τον ίδιο τον πελάτη (πχ δημιουργία του δικού του σαμπουάν με δημητριακά κοκ). Την ίδια στιγμή, η ανάπτυξη των σχετικών τεχνολογικών εργαλείων και η εξέλιξη των έξυπνων συσκευών, αλλά και η αξιοποίηση της ψηφιακής εξυπηρέτησης, μέσω πχ chatbots, θα κάνουν τις αγορές πιο απλές και ευχάριστες».

σελφ σερβις (T. 484)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION