σελφ σερβις - Τέσσερις πρωτοβουλίες ανάπτυξης της Carrefour

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τέσσερις πρωτοβουλίες ανάπτυξης της Carrefour

23 Μαρτίου 2017 | 11:54 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Λιανεμπόριο

Με στόχο την ισχυροποίηση της θέσης της στη γαλλική αγορά, η Carrefour ανακοίνωσε τρεις άξονες στους οποίους θα επικεντρώσει την ανάπτυξή της, που αφορούν στα τρόφιμα. Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες σχετίζονται με τη συνεργασία της αλυσίδας με τους αγρότες, με στόχο τη βελτίωση της παραγωγής τους.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Carrefour αποφάσισε την ενίσχυση της παραγωγής βιολογικών αγροτικών προϊόντων, κλείνοντας συμφωνίες με 300 παραγωγούς. Οι συμφωνίες, τριετούς ή πενταετούς διάρκειας, αφορούν στον όγκο της παραγωγής και τις τιμές. Η δεύτερη πρωτοβουλία αφορά στην προώθηση της καλλιέργειας φρούτων και λαχανικών χωρίς τη χρήση φυτοφαρμάκων.

Επίσης, σε συνεργασία με τους αγρότες-προμηθευτές της και τον οργανισμό NGO Welfarm Carrefour, η εταιρεία σκοπεύει να προωθήσει την πιστοποίηση συμμόρφωσης στους κανόνες που διασφαλίζουν τη σωστή διαβίωση και υγεία των ζώων. Τέλος, η Carrefour δήλωσε πως θα εφαρμόσει τεχνολογία ιχνηλασίας σε όλες τις γραμμές παραγωγής και διακίνησης ζωικών προϊόντων, ώστε να διασφαλίσει στους πελάτες της τη μέγιστη διαφάνεια.

σελφ σερβις (T. 470)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION