σελφ σερβις - Marketing Excellence Awards

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

Marketing Excellence Awards

21 Απριλίου 2016 | 12:28 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Marketing,News,Φεστιβάλ/Βραβεία

Επιτυχημένη και λαμπερή ήταν η τελετή απονομής των Marketing Excellence Awards, που πραγματοποιήθηκε στις 5 Απριλίου, στο Athens Hilton. Ο μοναδικός θεσμός βράβευσης του marketing στη χώρα μας, προκηρύχθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ για πέμπτη φορά και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009, το 2011 και το 2013 από το ΕΙΜ. Με επιστημονικό συνεργάτη την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τα βραβεία «αγκαλιάζονται» από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου χώρου του marketing στη χώρα μας.

Τα Marketing Excellence Awards 2015 απονεμήθηκαν στις κατηγορίες «Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Αγορών», το οποίο δόθηκε στην Green Cola Company, «Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών και Αγορών», που δόθηκε στην Τράπεζα Πειραιώς, «Ανάπτυξη και Διαχείριση Δικτύων Διανομής», που δόθηκε στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Food and Drinks», που δόθηκε στην Coca Cola 3Ε, «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Retail», που δόθηκε στη Γερμανός, «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Services» που δόθηκε στην Τράπεζα Πειραιώς, «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Home & Personal Care», που δόθηκε στη L’ Oréal Paris, «Ολοκληρωμένη επικοινωνία marketing -Έπαινος συμμετοχής Durable Goods», που δόθηκε στην Peugeot, «Ανάπτυξη και Διαχείριση σχέσεων με πελάτες», που δόθηκε στην Εθνική Τράπεζα, «Green Marketing», που απενεμήθη στην Καλλίχωρον, «Εξαγωγικό Μάρκετινγκ», που δόθηκε στην εταιρεία ΕΚΟ, και «Marketing για start ups», που το απέσπασε η Avocarrot. Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην Εθνική Τράπεζα για το πρόγραμμα Go4more, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες, ενώ το ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς απένειμε το ΕΙΜ της ΕΕΔΕ στον κ. Κ. Λαμπρινόπουλο, πρόεδρο της ΕΕΔΕ.

σελφ σερβις (T. 460)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION