σελφ σερβις - «Υπό επιτήρηση»

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

«Υπό επιτήρηση»

22 Ιουλίου 2011 | 13:25 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Συνέδρια

«Υπό επιτήρηση»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 16 Ιουνίου το 9ο Συνέδριο ECR Hellas, με θέμα την αναζήτηση τρόπων προσαρμογής και ανταπόκρισης της αγοράς «Υπό επιτήρηση».

Στην εκδήλωση, που παρακολούθησαν 500 στελέχη της αγοράς, την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο κ. Στ. Κομνηνός, ΓΓ Εμπορίου ΥΠΑΑ.

Οι κ.κ. Αρ. Παντελιάδης (Μετρό) και Αν. Ασλανίδης (Unilever), πρόεδροι του ECR Hellas, τόνισαν ότι ο κλάδος των FMCG προϊόντων -από τους πλέον υγιείς της οικονομίας- πρέπει να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές, ενώ οι εταίροι του πρέπει να εντείνουν τη συνεργασία τους με γνώμονα την πολύτιμη πλατφόρμα διάχυσης γνώσης και συνεργασίας του ECR.

«Σκληρό πυρήνα της οικονομίας» χαρακτήρισε τη βιομηχανία ο κ. Π. Γεννηματάς, (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων), ενώ ο κ. H. Green (Group Unilever) ανέπτυξε τη σημασία και το περιεχόμενο της καινοτομίας στην εισαγωγή νέων προϊόντων, σε εποχή κρίσης.

Συναφώς, συζητώντας το θέμα της διαχείρισης αποθεμάτων οι κ.κ. Ν. Βερόπουλος (Αφοί Βερόπουλοι) και Χρ. Τσεντεμεΐδης (Johnson & Johnson), έδειξαν ότι ο τεράστιος αριθμός κωδικών, σε συνδυασμό με την έλλειψη πλανογραμμάτων και μηχανογράφησης, προσδιορίζουν ένα βασικό πρόβλημα, η επίλυση του οποίου απαιτεί τη συνεργασία. Σχετικά, σε συζήτησή τους οι κ.κ. Χρ. Γκόκας (Μετρό), Ν. Γραμματικός (P&G) και Μ. Χαϊλαζόπουλος (Unilever), αναφέρθηκαν στη συνεργατική εφαρμογή εργαλείων για την πρόληψη των ελλείψεων, ενώ ο κ. Γ. Κακιώνης (Kraft Foods) έδειξε ότι η σωστή διαχείριση των δεδομένων Master Data Alignment συμβάλλει στη μείωση του επιχειρηματικού κόστους.

Για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και τη μείωση του κόστους αναπλήρωσης των προϊόντων, που διανέμονται με το μοντέλο «EX-VAN», μέσω της αξιοποίησης των POS δεδομένων, μίλησε η κυρία Br. Balden (Retail @ Link).

Οι κ.κ. Π. Τραχανάς (ΑΒ Βασιλόπουλος) και Γρ. Σκλήκας (FrieslandCampina) φώτισαν από αντίθετες πλευρές το θέμα «Private vs Branded», ενώ οι κ.κ. Αρ. Παντελιάδης και Γ. Αρτινός (Vivartia) συζήτησαν τις δυσμενείς επιπτώσεις στην αξία των brands από τις παρατεταμένες προωθητικές ενέργειες.

Τέλος, ο καθηγητής Γ. Δουκίδης παρουσίασε τη μελέτη του ΙΕΛΚΑ για τη «Συμβολή του λιανεμπορίου τροφίμων στην εθνική οικονομία», ενώ ο κ. Μ. Θεοδώρου (Symphony IRI) την έρευνα με θέμα «Αγορές και Καταναλωτές: Δυναμική Προσαρμογή στη νέα εποχή». Στο συνέδριο μίλησε και ο τ. υπουργός κ. Στέφανος Μάνος.

σελφ σερβις (T. 408)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION