σελφ σερβις - Αυτοπεποίθηση: Η τέχνη ν' αποκτάς αυτά που θέλεις | Rob Yeung

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

Αυτοπεποίθηση: Η τέχνη ν' αποκτάς αυτά που θέλεις | Rob Yeung

22 Σεπτεμβρίου 2010 | 14:40 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Παρουσίαση Βιβλίων Συγγραφέας: Rob Yeung

Αυτοπεποίθηση: Η τέχνη ν' αποκτάς αυτά που θέλεις | Rob Yeung

Ο συγγραφέας του βιβλίου, Rob Yeung, συνδυάζει τις πιο σύγχρονες μεθόδους, όπως τη γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία, τον νευρογλωσσικό προγραμματισμό και τη θετική ψυχολογία, προκειμένου να ανοίξει για τον αναγνώστη του τον δρόμο της επιτυχίας.

Ειδικότερα, τον βοηθά με πρωτότυπες τεχνικές και ασκήσεις να καταπολεμά κάθε φορά την ανασφάλεια και τους φόβους που νοιώθει, να αισθάνεται μεγαλύτερη σιγουριά για τον εαυτό του σε περιστάσεις υψηλών απαιτήσεων, καθώς και να προβάλλει τον καλύτερο εαυτό του.

Στο εν λόγω βιβλίο ο αναγνώστης μαθαίνει πώς να αντιμετωπίζει το άγχος και την αναβλητικότητά του, πώς να θέτει και να πετυχαίνει συγκεκριμένους στόχους, πώς να αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις στις συνεντεύξεις που δίνει, προκειμένου να προσληφθεί σε προσφερόμενες θέσεις εργασίας, και γενικότερα το πώς να διακρίνεται και να ξεχωρίζει σε όποιο περιβάλλον κι αν βρίσκεται.

Ο Rob Yeung είναι ψυχολόγος, με ειδίκευση στην προσωπική ανάπτυξη. Ως ομιλητής διεθνούς φήμης κι εμβέλειας, καθώς και ως σύμβουλος σημαντικών οργανισμών, απευθύνεται σε μεγάλα ακροατήρια επιχειρηματιών, στελεχών επιχειρήσεων και επικεφαλής ομάδων εργασίας. Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και σημειώνουν σημαντική επιτυχία. Συνεργάζεται με αρκετά τηλεοπτικά προγράμματα του CNN, ενώ είναι παρουσιαστής της εκπομπής του BBC «How to get your dream job» (Πώς να βρείτε τη δουλειά που ονειρεύεστε).

Συγγραφέας: Rob Yeung
Μετάφραση: Γεωργία Ν. Πειρουνάκη
Επιμέλεια: Μάγδα Καραβιώτη
Εκδόσεις: Κριτική
Σειρά: Μικρή Σειρά του Μάνατζερ
Σελίδες: 272, ISBN: 9789602186824

σελφ σερβις (T. 397)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION