Έχω έναν παλιόφιλο Νεοσμυρνιώτη, οικογενειάρχη με τρία παιδιά, επαγγελματία σοφέρ. Τις προάλλες απολύθηκε η γυναίκα του απ’ τη δουλειά της -από ένα call center, αν δεν απατώμαι.
Στο μεταξύ, οι βάρδιες στα φορτηγά μειώθηκαν ένεκα αναδουλειάς. Τι να κάμει για να τα φέρει βόλτα, σερβίρει πίτσες και κάνει λάντζα σ’ ένα γειτονικό μαγαζί κι όταν τελειώνει λίγο μετά τις 12 τη νύχτα τραβάει κατά του Ψυρρή να κάνει λάντζα σε ένα άλλο στέκι. Τα λέγαμε στο πόδι, ενώ στην τηλεόραση ο Λοβέρδος παρουσίαζε το νέο (απ-)ασφαλιστικό. «Καμιά άλλη λάντζα ξέρει ο υπουργός να μας συστήσει;», πέταξε κοροϊδευτικά και πετάχτηκε να πάρει παραγγελία.
Ο μέσος Έλλην, λοιπόν, που δημιουργεί με τον «πλούτο» του το «καλάθι ωνίων» της εγχώριας οικονομίας, είναι πρόσωπο τραγικό. Είναι ο πελάτης σας, που «έχει πάντα δίκιο», αλλά δεν το βρίσκει πουθενά, γιατί το δίκιο είναι θέμα εισοδηματικής επάρκειας και πολιτικής δύναμης. Επ’ ονόματι κάποιου αόρατου μέλλοντος αξιοπρεπούς διαβίωσης, του περικόπτονται ό,τι εισοδηματικά και κοινωνικά δικαιώματα αποκτήθηκαν στο παρελθόν.
Δηλαδή, όσα άλλοτε τον έκαναν «μέσο» καταναλωτή. Τώρα, ωστόσο, έπιασε τις... άκρες. Αλλά η τηλεδιαφήμιση, μεταξύ Λοβέρδου και Μέρκελ, εξακολουθεί να του υπόσχεται τον επίγειο παράδεισο της κατανάλωσης και να κολακεύει τα παιδιά του ότι ο κόσμος τούτος, τάχα, τους ανήκει. Στο πορτοφόλι του, πάντως, υπάρχουν κάποιες κάρτες πιστότητας από τα σούπερ μάρκετ της γειτονιάς. Για λεφτά, δεν το συζητώ... Ούτε αυτός.
Αφιέρωμα
Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό
Ο σκληρός ανταγωνισμός στις προωθήσεις για τη διατήρηση ή την επέκταση των μεριδίων αγοράς, σε μια κατηγορία προϊόντων που ελέγχεται από πολυεθνικά brands, με πλούσιες επενδύσεις στη δημόσια αγωγή της στοματικής υγιεινής, στην καινοτομία και σε όλες τις μορφές του σύγχρονου μάρκετινγκ, θα εξακολουθήσει να μαίνεται αμείωτος και φέτος. Στο μεταξύ, η παγκόσμια μόδα της λεύκανσης των δοντιών, αλλά και η δοκιμασμένη συνταγή της απόλυτης εξειδίκευσης των νέων προϊόντων για κάθε είδους καταναλωτική ανά...
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- Λουξ: Μεγάλος χορηγός στην εκδήλωση της έκδοσης Επίλογος
- Νέος θεσμός της ΕΑΣΕ για την Ηγεσία
- Η Πίνδος στο 3Ο Shape Food Workshop
- Φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ: Υποστηρικτής του Run Cup
- ΜΕΓΑ: Business Days
- Το ΑΒητάρι της ισορροπημένης διατροφής
- Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στις Ημέρες Καριέρας 2018
- 4ο Heineken Growth Makers
- Η 3 Άλφα στο 3o Shape Food Workshop
- 45 χρόνια Daikin Europe N.V.
- ΣΕΒΤ: Εκδήλωση για το έργο PEFMED στη Λάρισα
- 50 χρόνια 3Άλφα
- 60 χρόνια Πίνδος
- ΔΕΛΤΑ: Γιαούρτι διπλοστραγγιστό με στόχο την πρωτιά
Προφίλ εταιρείας
- ELTRUN: Αναμένεται περαιτέρω επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου φέτος
- Nielsen: Το Τop 15 των πωλήσεων ραφιού
- Online αγορές: Γνωρίστε τον online αγοραστή του 2018
- Nielsen: Σε αύξηση η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα
- Mastercard Identity Check
- Μείον 80% η χρήση πλαστικής σακούλας το 2018
- ELTRUN-ΟΠΑ: Case study αξιοποίησης δεδομένων για αποδοτικές προωθητικές ενέργειες
- Η ρευστότητα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ 2016-2017
- Ηνωμένο Βασίλειο: 1 στους 5 ενήλικες αγοράζει όλα τα είδη σούπερ μάρκετ online
- Η Vestar Capital Partners επικεφαλής νέας επένδυσης στην IRI
- Η Deloitte στρατηγικός συνεργάτης της Salesforce
- Στρατηγική συνεργασία Nielsen-Convert Group
- Deloitte: Ενισχύουν την καινοτομία οι ελληνικές επιχειρήσεις
- Digital Trust Insights: Απροετοίμαστοι έναντι των ηλεκτρονικών απειλών
Προφίλ εταιρείας
- ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
- Νέες πολιτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
Προφίλ εταιρείας
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
- Guinness «Explore the Extraordinary»
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!