σελφ σερβις - «Καμιά άλλη λάντζα ξέρει ο υπουργός;»

Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

«Καμιά άλλη λάντζα ξέρει ο υπουργός;»

1 Ιουνίου 2010 | 14:30 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Editorial,Retail

Έχω έναν παλιόφιλο Νεοσμυρνιώτη, οικογενειάρχη με τρία παιδιά, επαγγελματία σοφέρ. Τις προάλλες απολύθηκε η γυναίκα του απ’ τη δουλειά της -από ένα call center, αν δεν απατώμαι.

Στο μεταξύ, οι βάρδιες στα φορτηγά μειώθηκαν ένεκα αναδουλειάς. Τι να κάμει για να τα φέρει βόλτα, σερβίρει πίτσες και κάνει λάντζα σ’ ένα γειτονικό μαγαζί κι όταν τελειώνει λίγο μετά τις 12 τη νύχτα τραβάει κατά του Ψυρρή να κάνει λάντζα σε ένα άλλο στέκι. Τα λέγαμε στο πόδι, ενώ στην τηλεόραση ο Λοβέρδος παρουσίαζε το νέο (απ-)ασφαλιστικό. «Καμιά άλλη λάντζα ξέρει ο υπουργός να μας συστήσει;», πέταξε κοροϊδευτικά και πετάχτηκε να πάρει παραγγελία.

Ο μέσος Έλλην, λοιπόν, που δημιουργεί με τον «πλούτο» του το «καλάθι ωνίων» της εγχώριας οικονομίας, είναι πρόσωπο τραγικό. Είναι ο πελάτης σας, που «έχει πάντα δίκιο», αλλά δεν το βρίσκει πουθενά, γιατί το δίκιο είναι θέμα εισοδηματικής επάρκειας και πολιτικής δύναμης. Επ’ ονόματι κάποιου αόρατου μέλλοντος αξιοπρεπούς διαβίωσης, του περικόπτονται ό,τι εισοδηματικά και κοινωνικά δικαιώματα αποκτήθηκαν στο παρελθόν.

Δηλαδή, όσα άλλοτε τον έκαναν «μέσο» καταναλωτή. Τώρα, ωστόσο, έπιασε τις... άκρες. Αλλά η τηλεδιαφήμιση, μεταξύ Λοβέρδου και Μέρκελ, εξακολουθεί να του υπόσχεται τον επίγειο παράδεισο της κατανάλωσης και να κολακεύει τα παιδιά του ότι ο κόσμος τούτος, τάχα, τους ανήκει. Στο πορτοφόλι του, πάντως, υπάρχουν κάποιες κάρτες πιστότητας από τα σούπερ μάρκετ της γειτονιάς. Για λεφτά, δεν το συζητώ... Ούτε αυτός.

σελφ σερβις (T. 395)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION