σελφ σερβις - Retail Manager: Με μισό μάτι...

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

Retail Manager: Με μισό μάτι...

4 Μαΐου 2010 | 17:20 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Editorial

«Μας κοιτούν πλέον με μισό μάτι. Ρωτούν καχύποπτοι για το κάθε τι, λες και είμαστε μπαταχτσήδες. Και φαντάσου ότι συνεργαζόμαστε στενά τόσα χρόνια!», μου έλεγε στεναχωρημένα ένας φίλος, υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρείας-μέλους πολυεθνικού κολοσσού, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις των συναδέλφων του στη μητρική, μετά τον διασυρμό που έχει υποστεί η χώρα τους τελευταίους μήνες.

Σκέφτομαι, λοιπόν, το πόσο σαθρά αποδεικνύονται τα εικονίσματα των «εταιρικών οραμάτων» κι οι αγιογραφίες της «κοινής εταιρικής κουλτούρας» μπροστά στη θηριώδη δύναμη της μαζικής δυσφήμισης και της κερδοσκοπικής σκοπιμότητας.

Όσο τον τόνο στο ευρωπαϊκό περιβάλλον θα τον δίνουν οι οικονομικοί εθνικισμοί και η τραπεζοκρατία, τόσο περισσότερο τα υψηλόβαθμα στελέχη των θυγατρικών του ευρωπαϊκού νότου θα αισθάνονται άβολα, εξαιτίας της σπέκουλας εις βάρος των χωρών τους, που βυσσοδομεί δια του διεθνούς τύπου, εγκαλώντας τώρα ως «ενόχους αφροσύνης» όσους μέχρι πρότινος κρίνονταν για τη διαγωγή τους, με βάση το πόσο θετικά ανταποκρίνονταν στο κομφούζιο της πιστωτικής επέκτασης.

Στην εποχή της «μετα-αφθονίας», όπως αποκαλούν οι οικονομολόγοι τον ψυκτικό θάλαμο στον οποίο συνωθούνται τα θύματα από την έκρηξη της νεοφιλελεύθερης φούσκας των δανείων, μόνο οι τραπεζίτες κι οι μεγαλοαγοραστές τίτλων έχουν λόγους να διατηρούν νηφάλιο τον κοσμοπολιτισμό τους.

Απλούστατα, γιατί το χρήμα που αφαιρείται τώρα από τις αγορές το εισπράττουν αυτοί ως δόσεις αποπληρωμής δημόσιων και ιδιωτικών χρεών και το ξαναδανείζουν τοκογλυφικά στις χρεωμένες οικονομίες, για την τακτοποίηση των δίχως τέλος υποχρεώσεών τους.

Για όλους τους άλλους η απώλεια πωλήσεων και κερδών θα συνοδεύεται και από απώλεια ψυχραιμίας. Ίσως και σοβαρότητας...

σελφ σερβις (T. 394)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION