σελφ σερβις - Μάρκος Σκευοφύλαξ, BIZERBA: Ο πραγματικός εκσυγχρονισμός δημιουργεί τις ευκαιρίες

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Management

Μάρκος Σκευοφύλαξ, BIZERBA: Ο πραγματικός εκσυγχρονισμός δημιουργεί τις ευκαιρίες

18 Φεβρουαρίου 2015 | 12:46 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα,Τεχνολογία

Μάρκος Σκευοφύλαξ

Η άμεση πρόσβαση και αξιοποίηση της πληροφορίας σε πραγματικό χρόνο και η διαχείριση πόρων για την εξασφάλιση του μεγαλύτερου δυνατού οφέλους με το μικρότερο δυνατό κόστος, είναι δύο από τα «κλειδιά» για την επιτυχή δράση ενός καλά οργανωμένου δικτύου πώλησης, τονίζει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Μάρκος Σκευοφύλαξ, γενικός διευθυντής της Bizerba.

Όπως μας είπε ο κ. Σκευοφύλαξ στο ερώτημά μας τι οδήγησε τη Bizerba να δραστηριοποιηθεί στην ελληνική αγορά το 2008, ενώ τα μηνύματα της παγκόσμιας οικονομίας είχαν ήδη αρχίσει να είναι δυσοίωνα, «η Bizerba είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός, κορυφαίος στους τομείς που δραστηριοποιείται, με υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία και εμπειρία. Αυτά του δίνουν τη δυνατότητα να κάνει αναγωγή και πρόβλεψη για τις τάσεις της αγοράς στην οποία επενδύει.

Στο πλαίσιο αυτό, αφενός διέγνωσε σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και προοπτικής στην ελληνική αγορά, που δεν θα μπορούσε να τις εκμεταλλευτεί μέσω αντιπροσώπων, και αφετέρου προσέφερε λύσεις και τεχνογνωσία που απαντούσαν σε θεμελιώδες ανάγκες της αγοράς, οι οποίες μέχρι τότε δεν καλύπτονταν με ικανοποιητικό τρόπο. Ταυτόχρονα διαμόρφωσε –και συνεχίζει να διαμορφώνει– μια νέα κουλτούρα στον τρόπο δράσης και λειτουργίας, τόσο στο λιανεμπόριο όσο και στη βιομηχανία.

Σήμερα η φιλοσοφία μας για τη λειτουργία της επιχείρησης και την εξυπηρέτηση του καταναλωτή έχει γίνει πρότυπο, που το ακολουθεί και ο ανταγωνισμός. Παρότι το 2008 στην πραγματικότητα ήταν η αρχή της κρίσης, η επιλογή της Bizerba να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα δικαιώθηκε. Την ίδια φιλοσοφία, άλλωστε, ακολούθησε και σε άλλες χώρες, όπως στην Αυστραλία, στη Ρωσία, στην Ινδία, Νότιο Αφρική, στην Ουκρανία».

Οι καινοτόμες προσεγγίσεις της Bizerba

σελφ σέρβις: Ποια είναι τα στοιχεία της καινοτομίας που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Bizerba;

Μάρκος Σκευοφύλαξ: Το βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει την εταιρεία μας είναι η προσήλωσή της στην καινοτομία. Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο επενδύει το 7,5% του τζίρου της στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Σας αναφέρω επιγραμματικά τις καινοτόμες προσεγγίσεις μας στους τέσσερις βασικούς τομείς δράσης της εταιρείας:

Πρώτον, το 2008 ο ζυγός στο κατάστημα χρησιμοποιείτο για την έκδοση ετικέτας με τα στοιχεία της ζύγισης. Σήμερα αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ και αναφέρομαι στα multimedia scale συστήματα, που είναι φορέας ολοκληρωμένων προωθητικών ενεργειών και εξατομικευμένης επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Επίσης, ο έξυπνος ζυγός Self Service αναγνωρίζει αυτόματα τα προϊόντα της μαναβικής. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι η σχετική επένδυση δεν απαξιώνεται με την πάροδο του χρόνου, αφού το λογισμικό αποτελεί εξίσου σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη του προϊόντος.

Δεύτερον, στις μηχανές επεξεργασίας τροφίμων τα πρωτοποριακά υλικά υψηλής αντοχής, όπως το Ceraclean, διασφαλίζουν τον εύκολο καθαρισμό, ενώ ελαχιστοποιούν τη φθορά των υλικών. Η χρήση λογισμικού έχει σημαντικό ρόλο και σε αυτή την κατηγορία προϊόντων, όπου η κοπή, η ζύγιση και η διαχείριση των σχετικών δεδομένων είναι αλληλένδετα.

Τρίτον, στη βιομηχανία τροφίμων και συγκεκριμένα στην τυποποίηση των προϊόντων, συστήματα όπως το Bizerba Vision System διασφαλίζουν την ακεραιότητα της τελικής συσκευασίας και των δεδομένων σήμανσης που τη συνοδεύουν. Τέλος, τέταρτον, στον τομέα των αναλωσίμων, οι θερμικές ετικέτες που εκτυπώνονται από τους ζυγούς έχουν την δυνατότητα να περιέχουν αντικλεπτικά συστήματα, όπως RFID, διάφανες θερμικές ετικέτες και ετικέτες τεχνολογίας TTI, που πληροφορούν για την διατήρηση της θερμοκρασίας του προϊόντος στον χρόνο της διάρκειας ζωής του.

Όλα τα προαναφερόμενα δεν θα είχαν καμία αξία, εάν δεν συμβάδιζαν με την κορυφαία ποιότητα του εξοπλισμού και την προσήλωση στον πελάτη, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο λογότυπο της Bizerba (...closer to your business). Επενδύουμε στη γνώση και στην εξειδίκευση των στελεχών μας, με συνεχή εκπαίδευση και πιστοποίηση σε όλη την γκάμα των προϊόντων μας. Αυτό εξάλλου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση του κανονισμού της εταιρείας για την διάθεση του οποιουδήποτε νέου προϊόντος στην αγορά. Ξέρουμε ότι η πραγματική μας δουλειά ξεκινά αμέσως μετά την πώληση και, στο πλαίσιο αυτό, όπου και όποτε απαιτηθεί, υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι από όλο τον οργανισμό, για να βοηθούνται οι πελάτες της εταιρείας, ανεξαρτήτως χώρας.

Στροφή στις ποιοτικές επενδύσεις

σελφ σέρβις: Ο Έλληνας επιχειρηματίας επενδύει στις υποδομές; Είναι διατεθειμένος να τοποθετεί κεφάλαια σε συστήματα διαχείρισης προϊόντων και συσκευασιών;

Μάρκος Σκευοφύλαξ: Ο σύγχρονος επιχειρηματίας και όρεξη και ιδέες έχει να οδηγεί την επιχείρηση του στην επόμενη ημέρα. Η κρίση διαμόρφωσε ένα νέο είδος καταναλωτή με άλλες συνήθειες, προτεραιότητες, λογικές και συμπεριφορές. Η κάθε επιχείρηση είναι σημαντικό να κατανοεί τον τρόπο που αυτός συμπεριφέρεται, αγοράζει, κρίνει, ικανοποιείται. Τα στοιχεία δείχνουν ότι ιδιαίτερα αυτή την περίοδο η επένδυση, εφόσον είναι στοχευμένη και ιδιαίτερα προσεκτική, αποδίδει τα μέγιστα. Η επιλογή των συνεργατών είναι κρίσιμο κριτήριο για την επιτυχία της επένδυσης. Είμαστε αισιόδοξοι καθώς διαπιστώνουμε μια σταδιακή στροφή των επιχειρηματιών προς τις επενδύσεις με κριτήριο όχι μόνο το κόστος, αλλά τη τεχνογνωσία, την καινοτομία και τη λειτουργικότητα, που δημιουργούν την υπεραξία.

Αισιοδοξία και σχέδια για το μέλλον

σελφ σέρβις: Πώς διαμορφώθηκαν τα μεγέθη της εταιρείας το 2014 και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2015;

Μάρκος Σκευοφύλαξ: Η Bizerba έχει δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά για περισσότερο από 25 χρόνια, με θέση κυρίαρχη στη βιομηχανία τροφίμων. Όμως, η Bizerba Hellas είναι στην πραγματικότητα μια νέα εταιρεία 6 ετών. Το 2014, τηρουμένων των αναλογιών, ήταν μια εξαιρετική χρονιά σε ποσοτικά και ποιοτικά αποτελέσματα, που επιβράβευσε την προσήλωσή μας στην καινοτομία, στην ποιότητα και στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Το 2015 είναι μια χρονιά πρόκληση. Στοχεύουμε σε εξίσου καλά αποτελέσματα.

σελφ σέρβις: Τι προβλέπει το επενδυτικό σας πλάνο για την επόμενη τριετία;

Μάρκος Σκευοφύλαξ: Η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε καινοτόμες λύσεις και ποιοτικές υπηρεσίες. Υπάρχει πλέον ανάγκη για επένδυση σε τεχνολογικές και μηχανογραφικές υποδομές, για ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, για παρουσία σε νέες αγορές με προϊόντα και λύσεις που μέχρι τώρα δεν είχαμε αξιοποιήσει, για συνέργιες με εξειδικευμένους παίκτες της αγοράς με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων, καθώς και για επέκταση της εταιρικής μας παρουσίας σε γεωγραφικές περιοχές κλειδιά.

Οι προκλήσεις παρακινούν για σωστές επενδύσεις

σελφ σέρβις: Σε τι βαθμό υστερούν τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα σε ζητήματα υποδομών, έναντι άλλων ώριμων αγορών;

Μάρκος Σκευοφύλαξ: Τα δίκτυα λιανικής επενδύουν με αργούς ρυθμούς σε νέες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα να υστερούν σε υποδομές, που σε άλλες χώρες θεωρούνται δεδομένες. Τον τελευταίο καιρό το ελπιδοφόρο είναι ότι γίνεται κατανοητή η ανάγκη για σημαντικές επενδύσεις. Στόχος πρέπει να είναι ο εκσυγχρονισμός της επιχείρησης, η άμεση πρόσβαση στην πληροφορία σε πραγματικό χρόνο και την αξιοποίησή της, η διαχείριση των πόρων της εταιρείας ώστε να λαμβάνει το μεγαλύτερο όφελος με το μικρότερο δυνατό κόστος, η ομαλή προσαρμογή της στις ραγδαίες αλλαγές της αγοράς, η δυνατότητά της για συνεχή αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή με τη χρήση φιλικής τεχνολογίας, που δεν απαιτεί υψηλή εξειδίκευση για το προσωπικό και τον καταναλωτή.

σελφ σέρβις: Η κρίση υποχρέωσε την αγορά να αναζητήσει μεγαλύτερες οικονομίες κλίμακος από τη διαχείριση προϊόντων. Πόσο βοήθησε η τάση αυτή την προσπάθεια της εταιρείας σας να αναπτυχθεί μέσα σε αντίξοες οικονομικές συνθήκες;

Μάρκος Σκευοφύλαξ: Η ιστορία έχει δείξει ότι τίποτε δεν μπορεί να είναι δεδομένο. Επιτυχημένες συνταγές του χθες δεν ικανοποιούν ανάγκες του σήμερα. Η Bizerba είναι μια εταιρεία που έχει συνεχώς το βλέμμα της στο αύριο. Πάντα αισιόδοξοι, κρίνουμε ότι οι συνθήκες της αγοράς ευνοούν τις πρωτοποριακές και καινοτόμες ιδέες, που μας χαρακτηρίζουν. Λανσάρουμε καινούργια προϊόντα και υλοποιούμε «έξυπνες» λύσεις, βλέποντας μπροστά. Σε πείσμα των καιρών προσφέρουμε ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες μας… Η εποχή γεννά ευκαιρίες για όλους, αρκεί να μπορούμε να τις κατανοούμε και να τις εκμεταλλευόμαστε.

σελφ σερβις (T. 446)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION