σελφ σερβις - Μινέρβα: Επενδύσεις παρά τη μείωση πωλήσεων και κερδών

Σάββατο, 15 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Μινέρβα: Επενδύσεις παρά τη μείωση πωλήσεων και κερδών

18 Μαρτίου 2019 | 12:00 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Κατά την οικονομική χρήση που έληξε στις 31 Μαΐου 2018, η Μινέρβα παρουσίασε κάμψη πωλήσεων 13% (διαμορφώθηκαν στα 55,64 εκατ. ευρώ) έναντι της προηγούμενης χρήσης, οφειλόμενη στη μεγάλη πίεση στην κατηγορία του ελαιολάδου συνεπεία μείωσης της κατανάλωσης και την πολιτική προσιτών τιμών της εταιρείας, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.

Αντίστοιχα επιβαρυμένο ήταν το κόστος πωληθέντων από τις υψηλές τιμές των πρώτων υλών του βουτύρου και του ελαιόλαδο, που έριξε το περιθώριο μικτού κέρδους της εταιρείας στο 19% από 22%, συντελώντας στη μείωση των καθαρών προ φόρων κερδών της, που διαμορφώθηκαν στις 617 χιλ. ευρώ έναντι των 2,3 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Ωστόσο, όπως σημειώνεται, η Μινέρβα παραμένει με υψηλή πιστοληπτική ικανότητα και μηδενικό δανεισμό, ενώ αυτοχρηματοδοτεί σημαντικές επενδύσεις.

Ειδικότερα, την εν λόγω περίοδο ολοκλήρωσε ένα πολυετές επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 3,2 εκατ. ευρώ, αφιερωμένο στον εκσυγχρονισμό της γραμμής παραγωγής τυροκομικών της μονάδας των Ιωαννίνων και του σταθμού γάλακτος της Ανδραβίδας.

Επίσης πραγματοποίησε τη μεταφορά και τον εκσυγχρονισμό της γραμμής παραγωγής προϊόντων ΤΟΠ από τον Πειραιά στο Σχηματάρι, επενδυτικού κόστους 2,5 εκατ. ευρώ. Η βελτιστοποίηση της παραγωγής της παραμένει κεντρικός στόχος της και, στο πλαίσιο αυτό, ξεκίνησε ερευνητικό πρόγραμμα για την παραγωγή γαλακτοκομικού προϊόντος (τυρί άλμης τύπου φέτας). Το πρόγραμμα, προϋπολογισμού 240 χιλ. ευρώ, έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Θα υλοποιηθεί στη μονάδα των Ιωαννίνων.

σελφ σερβις (T. 492)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Μεταξύ συγκρατημένης αισιοδοξίας και σκεπτικισμού

Οριακή άνοδο πωλήσεων εμφάνισε το 2018 η κατηγορία των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, στο πλαίσιο της οποίας ο προωθητικός πυρετός συνεχίζεται αμείωτος και χωρίς προοπτική να πέσει φέτος. Οι τάσεις σταθεροποίησης της σχετικής αγοράς καλλιέργησαν κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας ότι στο εξής οι επιχειρήσεις θα μπορούν να κάνουν με ομαλότητα τον προγραμματισμό τους, αλλά η πτώση των πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, αν και είναι νωρίς για συμπεράσματα, δημιουργεί σκεπτικισμό. Παρόλα αυτά...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION