σελφ σερβις - Θολώνουν τα όρια μεταξύ τροφίμων και καλλυντικών

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Θολώνουν τα όρια μεταξύ τροφίμων και καλλυντικών

22 Ιανουαρίου 2019 | 11:53 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Marketing,News,Διεθνή,Προϊόντα

Σχεδόν ένα τρίτο των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε σε πρόσφατη έρευνα πως έχει νιώσει την επιθυμία να γευτεί κάποιο καλλυντικό προϊόν!

Με την κυκλοφορία προϊόντων προσωπικής φροντίδας, όπως σαμπουάν, μασκών περιποίησης μαλλιών κλπ, που με τα συστατικά τους, το άρωμα και τη συσκευασία τους παραπέμπουν σε τρόφιμο, είναι λογική η δηλωθείσα παρόρμηση.

Όπως παρατηρούν οι ερευνητές (η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 1.214 καταναλωτές στο τέλος του 2018, από την εταιρεία Streetbees, για λογαριασμό του βρετανικού περιοδικού The Grocer), τα όρια μεταξύ τροφίμων και καλλυντικών έχουν αρχίσει να χάνονται τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την εταιρεία Cornelius, που είναι σημαντικός προμηθευτής πρώτων υλών για την παραγωγή καλλυντικών, η χρήση φρούτων στη δημιουργία νέων προϊόντων αυξήθηκε μεταξύ 2013 και 2017 από 5% σε 10,7%. Αυτό το δεδομένο συνάδει με την αναζήτηση εκ μέρους των καταναλωτών καλλυντικών προϊόντων που περιέχουν φυσικά συστατικά, που αυξήθηκε κατά περίπου 60%.

Πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία για τη βιομηχανία τροφίμων. Οι καταναλωτές δηλώνουν σε ποσοστό 28%, πως συμφωνούν με τη δήλωση «θα ήθελα να δω περισσότερα brands τροφίμων να παράγουν καλλυντικά προϊόντα αξιοποιώντας τα συστατικά των προϊόντων τους». Επίσης, σε ποσοστό 46,8% δηλώνουν πως θα αγόραζαν καλλυντικά εμπνευσμένα από υγιεινούς χυμούς, κατά 34,4% από αρώματα καφέ (καπουτσίνο, μόκα, κλπ), 29% από σοκολάτα, 27,9% από γλυκά κοκ. Ήδη η εταιρεία αναψυκτικών Vita Coco έχει λανσάρει καλλυντικά που χρησιμοποιούν στην παραγωγή τους το λάδι καρύδας, που είναι βασική πρώτη ύλη των αναψυκτικών της.

σελφ σερβις (T. 490)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION