σελφ σερβις - Nestlé: Εγκαινιάστηκε ο Γολιάθ των Οινοφύτων

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Nestlé: Εγκαινιάστηκε ο Γολιάθ των Οινοφύτων

19 Οκτωβρίου 2018 | 11:37 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά,Επενδύσεις

Δυνατότητα παραγωγής μεγαλύτερων ποσοτήτων και ακόμη περισσότερων ποικιλιών καφέ παρέχει η νέα υπερσύγχρονη εγκατάσταση καβουρδίσματος καφέ στο εργοστάσιο της Nestlé Ελλάς, στα Οινόφυτα Βοιωτίας, που εγκαινιάστηκε στις 3 Οκτωβρίου παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στ. Πιτσιόρλα, του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κ. Μπακογιάννη, εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας και του επιχειρηματικού κόσμου.

Η σχετική επένδυση, ύψους 8,5 εκατ. ευρώ, εντάσσεται σ’ ένα επενδυτικό πρόγραμμα 20 εκατ. ευρώ, που υλοποιεί η εταιρεία την τελευταία τριετία. Αφορά σε ένα πενταώροφο υπερσύγχρονο «καβουρδιστήριο» καφέ –επονομαζόμενο «Γολιάθ»– μοναδικό στο είδος και το μέγεθός του στα Βαλκάνια, με το οποίο αυξάνεται η ετήσια παραγωγή τού εργοστασίου από τους μέχρι πρότινος 10.000 τόνους καφέ στους 20.000 τόνους, αν και στο ορατό μέλλον δεν αναμένεται η αύξηση της παραγωγής άνω του 60% του παραγωγικού του δυναμικού. Υπενθυμίζεται ότι στο εν λόγω εργοστάσιο (ιδιοκτησίας της Nestlé από το 1987) παράγεται εξ ολοκλήρου ο Καφές Λουμίδης Παπαγάλος, ενώ πραγματοποιείται η συσκευασία του στιγμιαίου καφέ Nescafe Classic που προορίζεται για την ελληνική αγορά.

Η νέα μονάδα εκτός του ελληνικού καφέ μπορεί να παράγει περισσότερα είδη καφέ, όπως εσπρέσο, αρωματικό ελληνικό φίλτρου κ.ά. Σκοπός της εταιρείας είναι οι πρόσθετες παραγόμενες ποσότητες να κατευθύνονται προς εξαγωγές στα Βαλκάνια και την Ευρώπη. Σήμερα, ο ελληνικός καφές της Nestlé Ελλάς εξάγεται κυρίως σε χώρες που υπάρχουν μεγάλες κοινότητες του απόδημου ελληνισμού, όπως και ότι ήδη το 63% του ετήσιου κύκλου εργασιών της εταιρείας προέρχεται από προϊόντα της που παράγονται εγχωρίως.

σελφ σερβις (T. 487)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION