Η Mondeléz σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο στήριξε και υλοποίησε για 24η συνεχή χρονιά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Σοκολάτα και ο Παυλίδης», ένα από τα πλέον πολυετή εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ελλάδα.
Στο πλαίσιό του στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2017-18, 564 μαθητές δημοτικού και 25 εκπαιδευτικοί από 25 σχολεία της Αττικής επισκέφθηκαν και γνώρισαν τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Παυλίδης. Από το 1994 μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί, με τη στήριξη της Mondeléz, 655 εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου με τη δωρεάν συμμετοχή περισσοτέρων από 15.150 παιδιών και 663 εκπαιδευτικών.
Αφιέρωμα
Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό
Ο σκληρός ανταγωνισμός στις προωθήσεις για τη διατήρηση ή την επέκταση των μεριδίων αγοράς, σε μια κατηγορία προϊόντων που ελέγχεται από πολυεθνικά brands, με πλούσιες επενδύσεις στη δημόσια αγωγή της στοματικής υγιεινής, στην καινοτομία και σε όλες τις μορφές του σύγχρονου μάρκετινγκ, θα εξακολουθήσει να μαίνεται αμείωτος και φέτος. Στο μεταξύ, η παγκόσμια μόδα της λεύκανσης των δοντιών, αλλά και η δοκιμασμένη συνταγή της απόλυτης εξειδίκευσης των νέων προϊόντων για κάθε είδους καταναλωτική ανά...
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- Λουξ: Μεγάλος χορηγός στην εκδήλωση της έκδοσης Επίλογος
- Νέος θεσμός της ΕΑΣΕ για την Ηγεσία
- Η Πίνδος στο 3Ο Shape Food Workshop
- Φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ: Υποστηρικτής του Run Cup
- ΜΕΓΑ: Business Days
- Το ΑΒητάρι της ισορροπημένης διατροφής
- Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στις Ημέρες Καριέρας 2018
- 4ο Heineken Growth Makers
- Η 3 Άλφα στο 3o Shape Food Workshop
- 45 χρόνια Daikin Europe N.V.
- ΣΕΒΤ: Εκδήλωση για το έργο PEFMED στη Λάρισα
- 50 χρόνια 3Άλφα
- 60 χρόνια Πίνδος
- ΔΕΛΤΑ: Γιαούρτι διπλοστραγγιστό με στόχο την πρωτιά
Προφίλ εταιρείας
- ELTRUN: Αναμένεται περαιτέρω επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου φέτος
- Nielsen: Το Τop 15 των πωλήσεων ραφιού
- Online αγορές: Γνωρίστε τον online αγοραστή του 2018
- Nielsen: Σε αύξηση η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα
- Mastercard Identity Check
- Μείον 80% η χρήση πλαστικής σακούλας το 2018
- ELTRUN-ΟΠΑ: Case study αξιοποίησης δεδομένων για αποδοτικές προωθητικές ενέργειες
- Η ρευστότητα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ 2016-2017
- Ηνωμένο Βασίλειο: 1 στους 5 ενήλικες αγοράζει όλα τα είδη σούπερ μάρκετ online
- Η Vestar Capital Partners επικεφαλής νέας επένδυσης στην IRI
- Η Deloitte στρατηγικός συνεργάτης της Salesforce
- Στρατηγική συνεργασία Nielsen-Convert Group
- Deloitte: Ενισχύουν την καινοτομία οι ελληνικές επιχειρήσεις
- Digital Trust Insights: Απροετοίμαστοι έναντι των ηλεκτρονικών απειλών
Προφίλ εταιρείας
- ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
- Νέες πολιτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
Προφίλ εταιρείας
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
- Guinness «Explore the Extraordinary»
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!