σελφ σερβις - Schwarzkopf Pure Color: Σχεδιασμένο για την πιο απαιτητική γενιά

Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Schwarzkopf Pure Color: Σχεδιασμένο για την πιο απαιτητική γενιά

20 Απριλίου 2018 | 15:10 Γράφει η Έλενα  Μασουρίδου Topics: Προϊόντα

Η έννοια της περιποίησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία των Millennials. Αν και μέσα στην ίδια γενιά υπάρχουν πολλές και πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις της ομορφιάς και της περιποίησης, στο σύνολό τους οι Millennials ασχολούνται πολύ με τον εαυτό τους, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Θέλουν να δείχνουν και να αισθάνονται υγιείς, ισορροπημένοι, γεμάτοι αυτοπεποίθηση… με μια λέξη όμορφοι. Η Henkel αποκρυπτογράφησε τις ανάγκες των Millennials και δημιούργησε μια βαφή μαλλιών που «μιλάει στη γλώσσα τους».

H εταιρεία καλλυντικών Henkel, που έχει διαγράψει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στη βιομηχανία της ομορφιάς και έχει εξειδίκευση στην κατηγορία των βαφών, θέλησε να αποκρυπτογραφήσει τη σχέση που έχουν οι Έλληνες Millennials με τα προϊόντα βαφής μαλλιών. Δημιούργησε και διεξήγαγε λοιπόν μια πρωτογενή έρευνα, βασισμένη σε ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα ήταν άκρως διαφωτιστικά και ενδιαφέροντα. Ενδεικτικά παραθέτουμε τα σημαντικότερα από αυτά (Tempo OMD, Youth Study 2017 – Quantitative Survey, 2017): To 42% των Ελλήνων Millennials απάντησε θετικά στην ερώτηση αν βάφει τα μαλλιά του, ενώ το 25% χρησιμοποιεί προϊόντα βαφής για το σπίτι. Για τους ερωτώμενους αυτής της ομάδας, ο σημαντικότερος λόγος - με διαφορά- είναι πώς επιθυμούν να αλλάξουν το φυσικό τους χρώμα, επιλέγοντας όμως μικρές αλλαγές, κοντά στο φυσικό τους. Βασικά κριτήρια στην επιλογή χρωστικών προϊόντων είναι α)να περιέχουν φυσικά περιποιητικά συστατικά β)να προσφέρουν υψηλή απόδοση χρώματος και γ)να παρέχουν ευκολία στη χρήση. Επίσης, το 58% των Ελλήνων Millennials δήλωσε ότι δεν βάφει τα μαλλιά του. Ως σημαντικότερες αιτίες γι’ αυτή την επιλογή προβάλουν ότι τους αρέσει το φυσικό χρώμα και ότι φοβούνται μήπως καταστρέψουν την ποιότητα των μαλλιών τους. Αν αποφάσιζαν την αλλαγή, θα το τολμούσαν μόνο με αποχρώσεις κοντά στο φυσικό τους και με ένα προϊόν που περιέχει φυσικά συστατικά και εξασφαλίζει μια εύκολή και γρήγορη χρήση.

Η έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία αποκάλυψε στοιχεία που υποδηλώνουν την ύπαρξη ενός «κενού» στην αγορά των βαφών. Το κενό αυτό αφορά στην απουσία ενός προϊόντος που να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες των Μillennials, καλύπτοντας όλες τις προαναφερθείσες απαιτήσεις τους, ενώ ταυτόχρονα να μιλάει στη δική τους μοναδική γλώσσα. Αυτό μέχρι σήμερα!

Νέα Pure Color: η 1η Μόνιμη Ενυδατική Βαφή από τον Schwarzkopf!
Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των Μillennials, η εταιρία Henkel λανσάρει την 1η Μόνιμη Ενυδατική Βαφή σε Μορφή Gel, με την υπογραφή του Schwarzkopf. Πρόκειται για μια μόνιμη βαφή σετ για χρήση στο σπίτι. Μέσα από αυτό το στρατηγικό λανσάρισμα η εταιρεία στοχεύει στο να «μιλήσει» με τρόπο αυθεντικό και άμεσο στους Μillennial καταναλωτές της κατηγορίας, με ένα προϊόν σχεδιασμένο ειδικά γι’ αυτούς. Ακόμα περισσότερο, όμως, επιδιώκει να αναπτύξει την αγορά και να μεγαλώσει την κατηγορία, προσελκύοντας νέους καταναλωτές, που μέχρι σήμερα δεν ανήκαν σε αυτήν, επειδή δεν υπήρχε το προϊόν που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Γιατί το στοιχείο που κάνει το Pure Color τόσο μοναδικό είναι ότι έρχεται για να καλύψει μια-μια όλες τις ανάγκες τους και να τους προσφέρει όλα όσα επιθυμούν από μια βαφή μαλλιών.

Τέλος στους συμβιβασμούς με το Pure Color!

    1: Εξαιρετική Απόδοση Χρώματος

Η επαναστατική φόρμουλα του Pure Color καινοτομεί προσφέροντας ένα μοναδικό συνδυασμό από διαφορετικά χρωστικά πιγκμέντα, συνδυάζοντας αυτά μιας Μόνιμης & μιας Ημι-Μόνιμης Βαφής. Με αυτόν τον τρόπο το χρώμα μεταφέρεται σε όλες τις στιβάδες της τρίχας, από την επιφάνεια μέχρι το εσωτερικό, χαρίζοντας στα μαλλιά λαμπερό και έντονο χρώμα που διαρκεί περισσότερο και αντιστέκεται στο ξεθώριασμα.

    2: Εντατική Περιποίηση & Ενυδάτωση
Η πρωτοποριακή τεχνολογία του Pure Color – Τεχνολογία Aquaxyl - είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να εγκλωβίζει τα μόρια του νερού στο εσωτερικό της τρίχας και να τα συγκρατεί εκεί. Έτσι καταφέρνει να διατηρεί τη τρίχα ενυδατωμένη, απαλή και γεμάτη υγιή λάμψη.
    3: Φυσικά Συστατικά

Το Pure Color κλείνει μέσα στη φόρμουλά του μοντέρνα και περιποιητικά φυσικά συστατικά, γεμάτα βιταμίνες, γνωστά για τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Είναι εμπλουτισμένο με Αλόη, Κάκτο και Έλαια Jojoba, που χαρίζουν στα μαλλιά έντονη ενυδάτωση, απαλότητα και λάμψη, για ένα τέλειο αποτέλεσμα γεμάτο υγεία.

    4: Ευκολία στη χρήση με την καινοτομία της βαφής gel

Oι Millennials, όπως είναι λογικό και κατανοητό, δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με τη διαδικασία της βαφής στο σπίτι. Ως εκ τούτου, αισθάνονται ανασφάλεια σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής και το αποτέλεσμα που θα πετύχουν. Το Pure Color τους δίνει τη λύση που χρειάζονται ώστε να ξεπεράσουν τους φόβους τους και να τολμήσουν την αλλαγή, χάρη στην άκρως καινοτόμα σύσταση της βαφής, που είναι σε μορφή gel. Το gel έχει βελούδινη υφή, που βοηθάει στη γρήγορη και ομοιόμορφη ανάμιξη της βαφής. Ταυτόχρονα, η πιο σταθερή του σύσταση (σε σχέση με μια κρέμα βαφή) επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη εφαρμογή, γιατί δεν τρέχει.

    5: Φυσικές Αποχρώσεις

Το Pure Color αποτελείται από 16 υπέροχες αποχρώσεις, που δείχνουν ζωηρές και λαμπερές, αλλά ταυτόχρονα φυσικές. Καλύπτει όλο το εύρος των χρωμάτων και «παίζει» με μοντέρνες και άκρως σαγηνευτικές αποχρώσεις, χωρίς όμως να είναι extreme ή εξεζητημένες. Είναι μια παλέτα χρωμάτων που κάθε Millennial θα μπορούσε άνετα να επιλέξει και να κυκλοφορήσει.

    6: PureMe SHELF

Τέλος, και ίσως σημαντικότερο από όλα, το Pure Color, είναι η βαφή μαλλιών που αποπνέει τη Millennial αισθητική και εκφράζει τη Millennial φιλοσοφία. Μιλάει τη γλώσσα των Millennials και αυτό φαίνεται τόσο στην φρέσκια εμφάνισή του, αλλά και στην πολύ αυθεντική προσέγγιση που ακολουθεί στην επικοινωνία του. Δίνει στο απαιτητικό αυτό κοινό ό,τι πραγματικά χρειάζεται: έμπνευση και ελευθερία για να δημιουργήσει το δικό του στυλ και να εκφράσει τον εαυτό του.

Οι 16 υπέροχες και ζωντανές αποχρώσεις του Pure Color είναι διαθέσιμες από τον Μάρτιο στα καταστήματα σούπερ μάρκετ και σε καταστήματα καλλυντικών για να τις γνωρίσει το καταναλωτικό κοινό από κοντά, να τις δοκιμάσει και να ζήσει την πιο pure εμπειρία βαφής.

σελφ σερβις (T. 481)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION