σελφ σερβις - Βιομηχανία αναψυκτικών: Μείωση σακχάρων 10% ως το 2020

Παρασκευή, 3 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Βιομηχανία αναψυκτικών: Μείωση σακχάρων 10% ως το 2020

21 Φεβρουαρίου 2017 | 12:13 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Νομοθεσία

Η Ένωση Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Βιομηχανιών Αναψυκτικών στην Ευρώπη ανακοίνωσε ότι πρόκειται να μειώσει τα προστιθέμενα σάκχαρα στα προϊόντα της έως και 10% μέχρι το 2020 σε όλη την Ευρώπη.

Η εν λόγω πρωτοβουλία ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών ως προς την πρόσληψη ζάχαρης, καθώς και στην πρόσκληση της Commission για συντονισμένη προσέγγιση της βιομηχανίας του κλάδου σε ό,τι αφορά το ζητούμενο της ανασύνθεσης των προϊόντων της και της μείωσης της ζάχαρης. Σημειώνεται ότι ήδη από τη δεκαετία του ’70 ο εν λόγω κλάδος εισήγαγε στην αγορά τα πρώτα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη και θερμίδες. Επίσης, μεταξύ 2000 και 2013 μείωσε τη ζάχαρη στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατά 12%.

Με τη νέα του δέσμευση στην ουσία τριπλασιάζει το ρυθμό περιορισμού των σακχάρων, έχοντας το πλεονέκτημα ότι θέτει σε εφαρμογή τη σχετική στρατηγική σε ολόκληρη την Ευρώπη, επηρεάζοντας περισσότερους από 500 εκατ. καταναλωτές. Η εν λόγω δέσμευση υποστηρίζει τον Ευρωπαϊκό Οδικό Χάρτη Δράσης για τη Βελτίωση των Τροφίμων και Ποτών και το Παράρτημα Εθελοντικής Μείωσης των Προστιθέμενων Σακχάρων. Ο προαναφερόμενος στόχος της βιομηχανίας αναψυκτικών θα επιτευχθεί μέσω της ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων, με τη χρήση ολιγοθερμιδικών γλυκαντικών, και μέσω της αυξημένης διαθεσιμότητας μικρότερων μεγεθών συσκευασιών, ώστε να ελέγχεται ανά μερίδα η κατανάλωση. Επιπλέον, οι παραγωγοί θα επενδύσουν στην προώθηση των προϊόντων με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη, ώστε να ενθαρρύνουν την επιλογή των καταναλωτών για τέτοια προϊόντα.

σελφ σερβις (T. 469)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION