σελφ σερβις - Η ταυτότητα του ψωμιού στην Αττική

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Η ταυτότητα του ψωμιού στην Αττική

25 Μαΐου 2011 | 10:56 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Έρευνα,Καταναλωτής

Πρόσφατη έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, με τη στήριξη του ΒΕΑ, έδειξε, μεταξύ άλλων, ότι στην Αττική κατά το 87,2% οι καταναλωτές δηλώνουν ότι αγοράζουν ψωμί από το αρτοποιείο της γειτονιάς τους, κατά το 6,2% από πρατήριο άρτου και κατά το 6% από το σούπερ μάρκετ.

Οι 9 στους 10 πιστεύουν ότι οι φούρνοι της γειτονιάς προσφέρουν καλύτερης ποιότητας ψωμί σε σχέση με των σούπερ μάρκετ. Κατά τo 7% θεωρούν ότι δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε ποιότητα και μόλις κατά το 3%, θεωρούν ότι τα σούπερ μάρκετ διαθέτουν καλύτερο ψωμί. Από τη συσχέτιση του σημείου αγοράς με τη συχνότητα κατανάλωσης, προέκυψε ότι οι καταναλωτές που αγοράζουν ψωμί κυρίως από τα σούπερ μάρκετ, καταναλώνουν λιγότερες ποσότητες και αγοράζουν ψωμί πολύ πιο αραιά από τον μέσο όρο.

Επίσης, στην πλειοψηφία τους οι καταναλωτές δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν, αν το ψωμί που ψήνεται στα σούπερ μάρκετ είναι φρέσκο ή κατεψυγμένο/προψημένο. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η διάθεση κατεψυγμένου ή προψημένου ψωμιού φαίνεται ότι αποτελεί σοβαρό αντικίνητρο αγοράς από τα σημεία πώλησης που το διαθέτουν.

Κατά το 45% τα νοικοκυριά αγοράζουν ψωμί καθημερινά, ενώ κατά το 25% μέρα παρά μέρα. Στο λεκανοπέδιο, η σχετικά υψηλότερη ημερήσια κατανάλωση καταγράφεται στη Δυτική και Ανατολική Αττική, στα Δυτικά προάστια, και στις περιοχές του Πειραιά. Ημερήσια κατανάλωση κάτω του μέσου όρου καταγράφεται στα νοτιοανατολικά προάστια, τον Δήμο Αθηναίων και τα βόρεια προάστια. Τα 8 στα 10 νοικοκυριά καταναλώνουν μισό κιλό ψωμί την ημέρα.

σελφ σερβις (T. 406)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΑΛΜΥΡΑ ΣΝΑΚ: Γεύση ανάκαμψης

Αγορά για τους καταναλωτές όλων των ηλικιών είναι αυτή των αλμυρών σνακ, οι πωλήσεις της οποίας τα τελευταία χρόνια, παρά τις επιπτώσεις της κρίσης που περιόρισαν τις καταναλώσεις της, ανακάμπτουν. Νέοι «παίκτες» μπαίνουν στον ανταγωνισμό της σχετικής κατηγορίας, εμπλουτίζοντας τη γκάμα των προϊόντων της στα ράφια της λιανικής, ενώ παράλληλα αναζητούν την τύχη τους στις εξαγωγές, καθώς η αγορά των σνακ διακρίνεται για τη δυναμική της παγκοσμίως.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION