σελφ σερβις - Coca-Cola 3Ε: Διπλή διάκριση για το Youth Empowered

Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Coca-Cola 3Ε: Διπλή διάκριση για το Youth Empowered

21 Μαΐου 2018 | 10:55 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Φεστιβάλ/Βραβεία

Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε το πρόγραμμα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των νέων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, το Youth Empowered, στα Corporate Affairs Excellence Awards (ετήσια βραβεία του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ).

Αναδείχθηκε ως κορυφαία επιλογή στην κατηγορία Πρόγραμμα / Δράση ΕΚΕ, που αφορά σε δράσεις ενταγμένες σε στρατηγικές ΕΚΕ με πραγματικό και μετρήσιμο όφελος, και στην κατηγορία Έρευνα και Προγραμματισμός, η οποία αναγνωρίζει προγράμματα και ενέργειες των Εταιρικών Υποθέσεων σε επίπεδο στρατηγικής και τακτικών ενεργειών, που συμβάλλουν στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

To Youth Empowered ξεκίνησε το 2017 σε συνεργασία με εταιρείες, οργανισμούς, και στρατηγικό συνεργάτη το kariera.gr, με σκοπό να δώσει σε νέους ηλικίας 18-30 ετών δεξιότητες, καθοδήγηση και επαγγελματική δικτύωση, ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης.

Στόχος του είναι να δώσει σε 20.000 νέους ως το 2020 τα εφόδια, για να πετύχουν σχετικά. Με αφετηρία το πρώτο εκπαιδευτικό σεμινάριο φέτος, που πραγματοποιήθηκε στον Βόλο, η Metro AEBΕ έγινε στρατηγικός συνεργάτης απασχόλησης στο πρόγραμμα και η Microsoft στρατηγικός συνεργάτης ψηφιακών δεξιοτήτων.

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION