σελφ σερβις - Lipton Ice Tea: Επένδυση στην κατηγορία

Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Lipton Ice Tea: Επένδυση στην κατηγορία

22 Νοεμβρίου 2017 | 10:55 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Προϊόντα

Το Lipton Ice Tea, έχοντας εδραιώσει την πρωταγωνιστική του θέση, επενδύει πλέον στην αύξηση και διεύρυνση της κατηγορίας Ice Tea. Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, το 2017 είναι μία επιτυχημένη χρονιά, με στρατηγικό σχεδιασμό και στόχευση προς αυτήν την κατεύθυνση. Το ισχυρό πλάνο ενεργειών marketing, οι δυνατές ενέργειες και συνέργειες στα καταστήματα και το λανσάρισμα του Lipton Wild Strawberry & Cranberry συνοψίζουν τους βασικούς άξονες των δράσεων της μάρκας.

Το 2017 το Lipton Ice Tea έτρεξε ένα στρατηγικά σχεδιασμένο 360° πλάνο ενεργειών marketing, που συμπεριελάμβανε μεταξύ άλλων το δυνατό λανσάρισμα της νέας γεύσης Lipton Wild Strawberry & Cranberry, τηλεόραση, digital, κινηματογράφο, ραδιόφωνο, outdoor και εντυπωσιακά events.

Η διαδρομή ξεκίνησε με το «Lipton Bus», ένα διώροφο cocktail-bar λεωφορείο που ήρθε να δημιουργήσει «στάσεις δροσιάς» σε όλη την Αθήνα με μία phygital ενέργεια. Με αφετηρία το Colour Day Festival στις 17 Ιουνίου και έπειτα σε 21 πολυσύχναστα κεντρικά σημεία της Αττικής, προσέφερε εκπλήξεις, δώρα, μουσική και πολλά Lipton Ice Tea cocktails για όσους είχαν την τύχη να το συναντήσουν.

Οι εκπλήξεις ξεκίνησαν την ημέρα του Colour Day Festival στο ΟΑΚΑ, το οποίο μεταμορφώθηκε σε ένα εργοστάσιο χρώματος, όπου 27.000 θεατές πλημύρισαν από χρώμα και κέφι, κάνοντας πράξη το μότο του festival «Γεμίζουμε με χρώμα την Αθήνα»! Παράλληλα, απόλαυσαν τους αγαπημένους τους DJs και καλλιτέχνες μέσα σε ένα πολύχρωμο και εντυπωσιακό σκηνικό. Το Lipton Ice Tea έδωσε δυναμικό «παρών» στο φεστιβάλ, καλώντας τους θεατές να βρουν τον φυσικό τους εαυτό. Οι επισκέπτες του Lipton Bus είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με αγαπημένους τους καλλιτέχνες, όπως ο Κώστας Μαρτάκης και οι Otherview, αλλά και να δώσουν χρώμα στα όνειρά τους, διασκεδάζοντας με άφθονα σακουλάκια από χρώμα. Χάρη στην ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για Smartphones «Lipton Vibes», όσοι χόρεψαν την ημέρα του Colour Day Festival κέρδισαν μοναδικά συλλεκτικά δώρα, ενώ ο μεγάλος νικητής κέρδισε ένα ταξίδι στην Πάρο. Το Lipton Ice Tea είχε αναλάβει και τη φιλοξενία στη VIP area, όπου προσέφερε δροσιστικά cocktails χωρίς αλκοόλ, γεμάτα χρώμα και απίθανη γεύση. Στη συνέχεια, το Lipton Bus επισκέφτηκε 21 σημεία της Αθήνας, κέρασε cocktails με Lipton Ice Tea φτιαγμένα με απολαυστικές συνταγές από τον καλύτερο Έλληνα bartender Μανώλη Λυκιαρδόπουλο, προσέφερε τη νέα γεύση Lipton Wild Strawberry & Cranberry και χάρισε δώρα και δροσιά σε δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, μέσω VR Glasses, οι συμμετέχοντες «ταξίδευαν» σε μία όαση δροσιάς, ενώ ανεβάζοντας μια selfie στο Instagram με φόντο το Lipton Βus και hashtag #liptoniceteagr, είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν πλούσια δώρα στη στιγμή, αλλά και να μπουν αυτομάτως στην κλήρωση για ένα Samsung S8 και ένα ζευγάρι VR Glasses.

Σε αυτό το ταξίδι, το Lipton Bus είχε μαζί του και το ραδιοφωνικό σταθμό Radio DeeJay, όπου με τον παραγωγό Γιάννη Τουμπάνο μοιραζόταν στιγμές μουσικής απόλαυσης, εκπέμποντας ζωντανά μέσα από το λεωφορείο.

Τέλος, τρεις στάσεις λεωφορείου ντύθηκαν με αληθινά φυτά, δημιουργώντας έτσι μικρές οάσεις μέσα στην πόλη!

Το Lipton Bus ολοκλήρωσε τη διαδρομή του αφήνοντας ίχνη δροσιάς στο πέρασμά του και κάλεσε τους καταναλωτές να βρουν τον φυσικό τους εαυτό!

Τις παραπάνω δράσεις marketing συμπλήρωσαν πολυάριθμες διαδραστικές ενέργειες μέσα στα καταστήματα. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν γευστικά και δροσιστικά cocktail με Lipton Ice Tea, με την υπογραφή του διακεκριμένου bartender Μανώλη Λυκιαρδόπουλου. Επιπλέον, μπορούσαν να ζήσουν στιγμές χαλάρωσης σε μία ειδικά διαμορφωμένη πολυθρόνα στην οποία μπορούσαν να απολαύσουν μασάζ, ακούγοντας χαλαρωτική μουσική και απολαμβάνοντας το νέο Lipton Wild Strawberry & Cranberry.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Το 2017, είναι μία χρονιά που το Lipton Ice Tea ισχυροποίησε τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην κατηγορία του Ice Tea. Επιπρόσθετα, το Lipton Ice Tea, εκτός από την ισχυροποίηση του μεριδίου αγοράς, έχει ως στόχο να επενδύσει στην μεγέθυνση της κατηγορίας Ice Tea. Η συνεισφορά της μάρκας προς αυτή την κατεύθυνση είναι καταλυτική για το 2017, με αύξηση πωλήσεων σε αξία 6% σε επίπεδο YTD και 11.9% τον Ιούλιο του 2017, σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά χρονικά διαστήματα του 2016*. Σε αυτό το πλαίσιο και με αυτόν το στόχο θα εστιάσει τη στρατηγική της η μάρκα και για το 2018. Η επιτυχία αυτής της στρατηγικής προσέγγισης στηρίζεται σε 3 βασικούς πυλώνες (α) τη συστηματική επένδυση στην κατηγορία (β) το λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων που απαντούν στις καταναλωτικές ανάγκες και (γ) το στρατηγικό και στοχευμένο πλάνο ενεργειών marketing.

Παράλληλα, ως επισφράγιση της πολύχρονης και επιτυχημένης πορείας στην αγορά, το Lipton Ice Tea, απέσπασε βραβείο στην ενότητα «Αύξηση Πωλήσεων & Καινοτομία στις Πωλήσεις» και συγκεκριμένα στην κατηγορία Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων (Food), στα σελφ σέρβις Εxcellence Awards 2017. Στην τελετή απονομής, που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον της αγοράς, παρευρέθηκαν ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτών ταχυκίνητων προϊόντων, εκπρόσωποι φορέων και ακαδημαϊκοί.

Το Lipton δεν σταματά να πρωτοπορεί και να καινοτομεί στην αγορά του Ice Tea, προσφέροντας νέες προτάσεις απόλαυσης και προτρέποντας τους καταναλωτές να βρουν τον φυσικό τους εαυτό.

* Πηγή:
IRI Infoscan, στοιχεία μέχρι 30 Ιουλ. 2017

σελφ σερβις (T. 476)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION