Σάββατο, 21 Απριλίου 2018
Shopping Missions: Ακολουθώντας τις αγοραστικές αποστολές των καταναλωτώνΤο ερευνητικό έργο «Shopping Missions: Business Analytics and Virtual Reality Serving Shopper Needs» του Εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που έγινε σε συνεργασία με την P&G Hellas, κέρδισε το Ευρωπαϊκό Βραβείο Λιανεμπορίου 201...
8 Δεκεμβρίου 2015 | 13:24
Topics: Marketing
Τι προβλέπει το deal Σκλαβενίτης-ΒερόπουλοςΤα δέκα βασικά σημεία στα οποία επικεντρώνεται η συμφωνία εξαγοράς των δραστηριοτήτων του ομίλου Βερόπουλος στην Ελλάδα από τη Σκλαβενίτης αποκαλύπτει...
8 Ιουνίου 2015 | 13:11
Topics: Marketing
9ο Συνέδριο ΕΙΕΠ: Εξέλιξη με τον άνθρωπο στο επίκεντροΟι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις εξελίσσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες, περνώντας από το customer service στο customer experience αλλά και από την «εταιροκεντρική» προσέγγιση
στην «ανθρωποκεντρική», αποτέλεσαν τον κορμό του συνόλου τ...
16 Ιουλίου 2014 | 13:04
Topics: Marketing, Συνέδρια
Τίμος Δασκαλόπουλος, DELPHIS: Πολύτιμος στρατηγικός σύμβουλος και συνεργάτηςΗ συγκυρία του μεταβατικού καθεστώτος κατάργησης στην Ευρώπη ως το 2022 της παραγωγής και της χρήσης του Freon 404, με το οποίο λειτουργεί η πλειονότη... Topics: Αγορά,Συνέντευξεις-Πρόσωπα,Τεχνολογία
Αλέξανδρος Φλώρος, NIELSEN: Πρωταθλητισμός για την ηγεμονίαΜεγαλύτερη συγκέντρωση μεριδίων αλλά και κινδύνων στην οργανωμένη λιανική διαβλέπει ο κ. Αλέξανδρος Φλώρος, Retail Vertical Leader, Mediterranean Clus... Topics: Έρευνα,Συνέντευξεις-Πρόσωπα