Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019
Η πολεμική χρήση του promotionΗ ιδέα μιας τεράστιας ηλεκτρικής σκούπας που ρουφά από παντού πωλήσεις, οι οποίες διενεργούνται εκτός προωθήσεων και προσφορών ή εντός τέτοιων προγραμμάτων χαμηλής
ανταγωνιστικότητας, παριστά εύστοχα το τι συμβαίνει με το promotion στην αγορά του κ...
14 Ιουλίου 2015 | 12:17
Topics: Προώθηση
Οι προσφορές σε καθεστώς πλήρους απελευθέρωσηςΣε καθεστώς πλήρους απελευθέρωσης πέρασαν οι πρόσφορες και οι προωθητικές ενέργειες των εμπορικών καταστημάτων, προκαλώντας εντονότατες αντιδράσεις από τη μεγαλύτερη μερίδα της εμπορικής κοινότητας, κυρίως των εκπροσώπων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων...
2 Δεκεμβρίου 2014 | 09:49
Topics: Προώθηση
Promotions: Εποχή καμπής για προωθήσεις, τζίρο, τιμέςΜήπως ο «προωθητικός τζίρος» έφτασε στα όριά του, οπότε στο εξής τα μεγέθη του θα προσδιορίζονται από τις πτωτικές τάσεις των non promo πωλήσεων; Τι σ...
5 Νοεμβρίου 2013 | 14:02
Topics: Marketing, Προώθηση
Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γ. Γ. Εμπορίου & Καταναλωτή: Υπέρ της ελεύθερης οικονομίας και του υγιούς ανταγωνισμούΤρεις θεσμικές παρεμβάσεις για την ορθότερη λειτουργία της αγοράς προαναγγέλλει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γενικ... Topics: Βιομηχανία,Λιανεμπόριο,Συνέντευξεις-Πρόσωπα
Νίκος Δασκαλάκης, Πάντειο Πανεπιστήμιο: Τώρα είναι η ευκαιρία των funds!«Είναι πολύ μικρή η περίοδος του κυνηγίου επενδυτικών ευκαιριών από τα funds, η περίοδος δηλαδή στην οποία, ενώ θ’ αγοράζουν στη φτηνότερη δυνατή τιμή... Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα