Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019
2010 - 2016: Η κρίση δοκιμάζει αντοχές...H oικονομική ύφεση, κυρίως μετά την εφαρμογή των προγραμμάτων δημοσιονομικής προσαρμογής από την άνοιξη του 2010, δοκίμασε και δοκιμάζει σκληρά τα brands και τα σχέδια των ιδιοκτητών τους, που προσβλέπουν στην ανανέωση της ελκτικής δύναμης των προϊόν...
7 Ιουνίου 2016 | 00:00
Topics: Αφιερώματα, Προϊόντα
Best Launches 2012: Οι νέοι κωδικοί με τις υψηλότερες πωλήσειςH SymphonyIRI παρουσιάζει σε πίνακες για λογαριασμό του σελφ σέρβις, τα λανσαρίσματα του 2012 (έως και τον Οκτώβριο του έτους), σε 14 βασικές κατηγορίες προϊόντων.
11 Φεβρουαρίου 2013 | 10:20
Topics: Αφιερώματα
Κράτος & Σούπερ Μάρκετ: Μια ιδιόρρυθμη σχέσηΤον μέσο νου συχνά τον παραπλανούν οι διαστάσεις του ιστορικού χρόνου: Τι σημαίνουν
σαράντα έτη εξέλιξης για τις παραστάσεις της καθημερινής ζωής, που φαντάζουν σταθερές στο
πέρασμα του χρόνου; Θα προσπαθήσουμε να «παραστήσουμε» την απάντηση σε ό...
26 Ιουλίου 2012 | 13:42
Topics: Αναδρομή, Αφιερώματα
Σταύρος Λυγερός: Εποχή τεκτονικών γεωπολιτικών αλλαγών«Τόσο η ελληνική όσο και η ελληνοκυπριακή πλευρά, που βλέπουν να δημιουργούνται για πρώτη φορά μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ευνοϊκότεροι όροι για... Topics: Διεθνή,Συνέντευξεις-Πρόσωπα
Γιώργος Καπόπουλος: Εν κινδύνω όλος ο πλανήτης«Το 2019 η παγκόσμια πολιτική μπαίνει όλο και βαθύτερα σε αχαρτογράφητες περιοχές. Στην ΕΕ ουδείς μπορεί να προβλέψει τις εξελίξεις μετά τις ευρωεκλογ... Topics: Διεθνή,Συνέντευξεις-Πρόσωπα