σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 507

Κυκλοφορία: 29/9/2020 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Έτοιμο το πρώτο Home Shop Center της ΑΒ Βασιλόπουλος
Η ενεργοποίηση μιας σύγχρονης και υψηλού κόστους δομής, που ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες της λιανικής από την επιταχυμένη στροφή της ζήτησης στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, λόγω της πανδημίας, ήταν ούτως ή άλλως ψηλά στην ατζέντα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Όμως πλέον το πρώτο Home Shop Center της αλυσίδας είναι γεγονός. Η λειτουργία του βασίζεται στις αρχές των dark stores και θέτει τις βάσεις για την ανάπτυξη ενός νέου συστήματος διανομών, που υποστηρίζει το e-shop της αλυσίδας.

Βιομηχανία

Ζυμαρικά: Σταθερή διατροφική αξία
Τη μεγάλη άνοδο των πωλήσεων ζυμαρικών στα σούπερ μάρκετ την περίοδο του lockdown, οπότε τα νοικοκυριά δημιούργησαν μεγάλο απόθεμα προϊόντων της κατηγορίας, το οποίο ακόμα καταναλώνουν, τη διαδέχτηκε το άγχος των επιχειρήσεων του κλάδου για τις απώλειές τους από την κατάρρευση της τουριστικής αγοράς και της μαζικής εστίασης. Ωστόσο, τα ζυμαρικά παραμένουν μια σταθερή διατροφική αξία για το ελληνικό κοινό, την οποία προάγουν τα πολλά καινοτόμα ειδικά προϊόντα που προτείνει η βιομηχανία, παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου το ένα τέταρτο των πωλήσεων της κατηγορίας σήμερα αφορά την αγορά των «ειδικών» ζυμαρικών. Σε ένα τέταρτο του συνόλου των πωλήσεών της αναλογεί και το μερίδιο των ιδιωτικής ετικέτας ζυμαρικών. Τα κλασσικά επώνυμα ζυμαρικά μοιραία βαρύνονται με την υψηλότερη πίεση στις τιμές, που την επιδεινώνει ο προωθητικός πυρετός…

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΩΔΩΝΗ: Νέα καμπάνια για τη Γεύση του Καλού
  • FISCHER: Γιατί είναι ωραία να είσαι έξω!
  • AMΣΤΕΛ FREE: Καμπάνια αφιερωμένη σε όσους έβαλαν το τρέξιμο στη ζωή τους
Θεσμικά

Νομοθετικό έργο με έμφαση στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό
Τρία νομοσχέδια σχετικά με τον εκσυγχρονισμό λειτουργιών της αγοράς ετοιμάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης, με προνομιακό ενδιαφέρον για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που «πήρε φωτιά» τους τελευταίους μήνες, λόγω της κρίσης στη δημόσια υγεία. Ειδικότερα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει ήδη εντάξει στη λίστα των προς χρηματοδότηση δράσεων, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, δράσεις με αντικείμενο την ψηφιακή οικονομία, στο πλαίσιο της ταχύτερης και πληρέστερης δυνατής μετάβασης των επιχειρήσεων στο e-περιβάλλον.

Μόνιμες Στήλες
  • Editorial: Ψευδαισθήσεις…
  • Διεθνή: Τι τρέχει με τη Mere;
  • Διεθνή: To πρώτο Amazon Fresh είναι γεγονός
  • Διεθνή: H Tesco δημιούργησε συσκευασίες τυριών από ανακύκλωση πλαστικού

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION