σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 502

Κυκλοφορία: 25/2/2020 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Τα επαγγελματικά οχήματα θα είναι η επόμενη στάση της ηλεκτροκίνησης
Αρχικά τα υβριδικά και πιο πρόσφατα τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον των αγοραστών, κυρίως των ιδιωτών. Στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, η ηλεκτροκίνηση προς το παρόν αφορά μόνο ειδικά οχήματα, οπότε μια αναμενόμενη εξέλιξη είναι η διεύρυνση της χρήσης της στα εκατομμύρια οχήματα που μεταφέρουν εμπορεύματα.

Βιομηχανία

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;
Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Οικονομία

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Άνεμος αισιοδοξίας στην αγορά των FMCG για το 2020
Τα τελευταία χρόνια το οργανωμένο λιανεμπόριο FMCG υπέστη πολλές και σημαντικές αλλαγές. Η μείωση των πωλήσεων από τις αρχές της δεκαετίας, η οποία συνολικά έφτασε σχεδόν το 25%, οδήγησε αρκετές σημαντικές εταιρείες του κλάδου σε έξοδο από την αγορά, ενώ άλλες ενισχύθηκαν μετά από εξαγορές και συγχωνεύσεις. Τα μηνύματα, όμως, στο τέλος της δεκαετίας της κρίσης είναι αρκετά διαφορετικά, όπως καταγράφονται από τις έρευνες στελεχών και οικονομικού περιβάλλοντος του ΙΕΛΚΑ.

Θεσμικά

Έρχεται ο «e-καταναλωτής»
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος, προκειμένου το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων να θέσει σε λειτουργία το νέο Παρατηρητήριο Τιμών –ή αλλιώς τον «e-καταναλωτή»–, που θα εντοπίζει τις χαμηλότερες τιμές ανά αγαθό πρώτης ανάγκης στα σούπερ μάρκετ. Κατά πληροφορίες θα αρχίσει να λειτουργεί στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου, σε πρώτη φάση δοκιμαστικά, παρέχοντας τιμολογιακά δεδομένα περίπου για 1.500 κωδικούς τυποποιημένων και φρέσκων προϊόντων, που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στα σούπερ μάρκετ.

Management

Όμιλος FDL: Γενική διευθύντρια η κ. Παναγιώτα Σιωρά
Από τις 7 Φεβρουαρίου η κ. Γιώτα Σιωρά ασκεί καθήκοντα γενικής διευθύντριας του ομίλου FDL, που εδρεύει στον Ασπρόπυργο.

Υπηρεσίες

Νικηφόρος Χαραγκιώνης, Χρονογραφική: Το μέλλον ανήκει στις τεχνολογίες
Η «γλώσσα» που θα μιλούν στο μέλλον οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα είναι περισσότερο τεχνολογική και λιγότερο διαπροσωπική. Η αγορά της λιανικής θα επενδύσει με μεγαλύτερη ένταση στις προηγμένες τεχνολογίες και τα οφέλη θα είναι πολλά, τόσο για τις ίδιες τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες τους, διαπιστώνει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Νικηφόρος Χαραγκιώνης, CEO της Χρονογραφικής. Περιγράφοντας το μέλλον των συναλλακτικών σχέσεων, υποστηρίζει ότι σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής δεν έχει ακόμη αντιληφθεί τα όσα μπορεί να αποκομίσει από τη χρήση των νεο-τεχνολογικών λύσεων στη διαδικασία των αγορών του. Αλλά δεν θα αργήσει.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION