σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 495

Κυκλοφορία: 21/6/2019 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Οι αυτοματισμοί δεν φτάνουν παντού με την ίδια ταχύτητα
Οι εταιρείες τεχνολογίας προτείνουν λύσεις αυτοματοποίησης, υποσχόμενες αύξηση της παραγωγικότητας και καλύτερη εμπειρία για τον αγοραστή. Ωστόσο, συντρέχουν αρκετοί λόγοι, που μας κάνουν να σκεφτόμαστε ότι το επιδιωκόμενο εκ μέρους των εταιρειών τεχνολογίας δεν είναι και αυτό που μέλλει τελικά να συμβεί, ειδικά όπου οι αυτοματισμοί επηρεάζουν τη σχέση επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπων.

Βιομηχανία

Τάσος Αθανασόπουλος, Ελληνικά Κελάρια Οίνων Δ. Κουρτάκης ΑΕ: Γιατί το επώνυμο ελληνικό κρασί πωλείται ακριβά
Εξηγώντας το γιατί το επώνυμο εμφιαλωμένο ελληνικό κρασί πωλείται ακριβά, ο κ. Τάσος Αθανασόπουλος, εμπορικός διευθυντής της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Δ. Κουρτάκης ΑΕ, αναφέρεται στους υψηλούς φόρους, το μεταφορικό κόστος, όπως και σε μια τάση επίδειξης του πελάτη, που την εκμεταλλεύεται δεόντως η εστίαση. Επισημαίνει δε ότι η προτίμηση του χύμα κρασιού αντιμετωπίζεται μόνο με την εκπαίδευση του καταναλωτή, ενώ τονίζει ότι, αν και οι οινοποιοί στοχεύουν στρατηγικά στις διεθνείς αγορές, η γραφειοκρατία δυσκολεύει τις εξαγωγές.

Νομοθεσία

Η εμπειρία της μείωσης του ΦΠΑ
Μετ’ εμποδίων έγινε από την οργανωμένη λιανική η προσαρμογή των τιμών στα προϊόντα που μειώθηκε ο ΦΠΑ. Πάντως, η ανατιμολόγηση εφαρμόσθηκε στην ώρα της. Έτσι οι τιμές ήταν αλλαγμένες στο σύνολο της αγοράς το πρωί της 20ης Μαΐου, βάσει των προβλέψεων της σχετικής διάταξης του Υπουργείου Οικονομικών.

Οικονομία

Τα υπερ-πλεονάσματα βλάπτουν την οικονομία
Το Πρόγραμμα Σταθερότητας 2019-2022, που υπέβαλλε το Υπουργείο Οικονομικών το Μάιο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ακολουθεί τη συνταγή της δημοσιονομικής πολιτικής των ετών 2016-2019, βάση της οποίας είναι η δημιουργία πρωτογενών πλεονασμάτων 3,5% του ΑΕΠ και υπερπλεονασμάτων, στηριγμένων στη συγκράτηση των δαπανών. Με άλλα λόγια, το κράτος θα εξακολουθήσει να «υπεξαιρεί» με το ένα του χέρι τα σχετικά ποσά από τα εισοδήματα της κοινωνίας και με το άλλο του θα αναδιανέμει ένα μέρος τους.

Θεσμικά

Η ΕΚΕ μοχλός μεγέθυνσης των μικρών επιχειρήσεων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) είναι ένας όρος σχετικά καινούργιος στην Ελλάδα. Στην Ευρώπη και κυρίως στην βόρεια Αμερική, η συγκεκριμένη έννοια έχει επεκταθεί σε όλες τις εκφάνσεις της παραγωγικής δράσης, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει μια επιχείρηση, αλλά και από το μέγεθός της. Τα διαφορετικά πρότυπα κατανάλωσης έχουν οδηγήσει πλέον σε ένα διαφορετικό μοντέλο καταναλωτή, ο οποίος ζητά όλο και περισσότερο να συναλλάσσεται με επιχειρήσεις οι οποίες αποδεικνύουν συστηματικά την κοινωνική και περιβαλλοντική τους ευαισθησία, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.

Υπηρεσίες

Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης
Η Global Sustain διοργανώνει για δεύτερη φορά το «Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης», με θέματα, μεταξύ άλλων, τις νέες τάσεις στην επαλήθευση των GRI Standards, τις εξελίξεις στην εταιρική υπευθυνότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη, τις βέλτιστες πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού, την υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα κ.ά.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION