σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 492

Κυκλοφορία: 20/3/2019 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Διαρθρωτικά ανορθόδοξη η ελληνική αγορά κρέατος
Ασυντόνιστη, με κατακερματισμένους και αλληλοκαλυπτόμενους μηχανισμούς ελέγχου, με «ελληνοποιήσεις» εισαγόμενων προϊόντων και με ανεκπαίδευτους καταναλωτές. Αυτά είναι ορισμένα από τα παράδοξα, που εύκολα διακρίνονται στην εγχώρια αγορά κρέατος, την οποία χαρακτηρίζουν η λειτουργική ανορθοδοξία και η απουσία ενός συγκροτημένου κλαδικά πεδίου σύνδεσης μεταξύ του πρωτογενούς τομέα και των δικτύων διανομής στον τελικό καταναλωτή.

Βιομηχανία

Ζωοτροφές: Κερδίζει μερίδια διανομής το σούπερ μάρκετ
Το σούπερ μάρκετ τα τελευταία χρόνια αυξάνει συνεχώς τη συμμετοχή του στη διανομή των ζωοτροφών για κατοικίδια ζώα συντροφιάς, η συνολική αγορά των οποίων υπερβαίνει τα 120 εκατ. ευρώ ετησίως. Περισσότερο του 1/3 των ποσοτήτων που διανέμονται μέσω του σούπερ μάρκετ αφορούν τις ζωοτροφές ιδιωτικής ετικέτας. Σημαντικά αναπτύσσονται και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη διεθνή τάση, οι πωλήσεις στις υποκατηγορίες των λιχουδιών για σκύλους και των ατομικών μερίδων για γάτες.

Νομοθεσία

Οι αλλαγές για τις εκπτώσεις και την εποπτεία των εταιρειών
Δέσμη αλλαγών σχετικών με το καθεστώς των εκπτώσεων, την εποπτεία των επιχειρήσεων και το πλαίσιο οργάνωσης των εισπρακτικών εταιρειών κινεί το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Οι εν λόγω παρεμβάσεις προστίθενται σε μια σειρά άλλων θεσμικών πρωτοβουλιών, τις οποίες ήδη έχει αναλάβει το υπουργείο, αναφορικά με το μετασχηματισμό των επιχειρήσεων –το σχετικό νομοσχέδιο προωθείται στη Βουλή– και την απλοποίηση των διαδικασιών ίδρυσης εταιρειών, για την οποία ήδη έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις στο ισχύον πλαίσιο.

Οικονομία

Χειμερινό το κλίμα των οικονομικών προσδοκιών
Ο Ιανουάριος έφερε κρύο στο οικονομικό κλίμα της παγκόσμιας οικονομίας, αλλά και της ελληνικής, αν και οι δείκτες των εγχώριων προσδοκιών ανά κλάδο –εξαιρέσει των υπηρεσιών, που έπεσαν σημαντικά– βελτιώνονται από λίγο έως αξιοσημείωτα, ενόσω και η καταναλωτική εμπιστοσύνη ανακάμπτει κάπως. Ουδόλως διαφοροποιείται, όμως, ο δομικός χαρακτήρας της απαισιοδοξίας των νοικοκυριών, προϊόν της χρόνιας κακοπάθειάς τους από τις πολιτικές της εσωτερικής υποτίμησης.

Θεσμικά

Οι καινοτομίες του ελληνικού σήματος
Τη θέσπιση νέων κανονισμών, με σκοπό την ανάδειξη του ελληνικού σήματος συγκεκριμένων προϊόντων διατροφής, όπως το μέλι, η μπίρα, οι χυμοί και τα αναψυκτικά, προωθεί το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, ώστε να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα και να ενισχυθούν αφενός η προστασία των συμφερόντων των παραγωγών τους και αφετέρου η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων εντός κι εκτός των εθνικών συνόρων.

Υπηρεσίες

Οι επενδύσεις των αλυσίδων σε τεχνολογία το 2018
Σε μια ακόμα χρονιά που χαρακτηρίστηκε από τον έντονο ανταγωνισμό, το 2018, οι περισσότερες επιχειρήσεις του κλάδου θα έπρεπε λογικά να έχουν αναζητήσει το πλεονέκτημα που, μεταξύ άλλων, προσφέρουν οι τεχνολογίες. Σχετικά απευθυνθήκαμε στις περισσότερες της αγοράς μας και, όπως φαίνεται, κάποιες πράγματι πρόκριναν τις επενδύσεις σε τεχνολογικές λύσεις.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION