σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 481

Κυκλοφορία: 20/3/2018 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Προσδοκία για αύξηση τζίρου 2% φέτος
Αργά, αλλά σταθερά ο κλάδος των σούπερ μάρκετ απομακρύνεται από την ύφεση, ενώ εντείνονται οι πιέσεις των ισχυρών προς τους αδύναμους κρίκους του κλάδου. Τα τελευταία στοιχεία της Nielsen δείχνουν πως πέραν της θετικής εξέλιξης του 2017, σε ανοδική τροχιά προδιαγράφεται το 2018, το οποίο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί ενισχυμένο περίπου κατά 2%. Ειδικότερα, αν και ο Ιανουάριος έκλεισε πτωτικά κατά 2% για συγκυριακούς λόγους, ο Φεβρουάριος «γύρισε» ανοδικά για την αγορά, με το δίμηνο να σημειώνει άνοδο 2,8%, συνυπολογιζομένων των πωλήσεων της Lidl

Βιομηχανία

DETROP BOUTIQUE, ARTOZYMA 2018: Περαιτέρω αναβαθμισμένος ο εγχώριος κλάδος τροφίμων-ποτών
Με αναβάθμιση των τρόπων παρουσίασης των καινοτόμων ελληνικών τροφίμων, που είτε είναι τοποθετημένα στα ράφια των σούπερ μάρκετ είτε προσπαθούν να βρουν τον δρόμο τους γι’ αυτά, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία μεταξύ 24 και 26 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Νομοθεσία

Ο GDPR έρχεται, η χαλαρότητα φεύγει…
Ένα «έλα μωρέ και τι έγινε» αναφορικά με τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων μπορεί πλέον να κοστίσει μέχρι και το 4% που παγκόσμιου τζίρου μιας επιχείρησης κατ’ εφαρμογήν του σχετικού νέου ευρωπαϊκού Κανονισμού! Πάντως, αν και τα άρθρα ορίζουν σαφώς το δέον, λεπτομερή βήματα για την ανταπόκριση σε αυτό δεν προτείνονται. Ουσιαστικά ο σχεδιασμός της προστασίας και η εφαρμογή του επαφίεται στην επιχείρηση, η οποία πρέπει ν’ ανακαλύψει τις βέλτιστες πρακτικές.

Οικονομία

«Ακόμα τούτη η άνοιξη…»
Το μεγάλο στοίχημα για την επιστροφή της πραγματικής οικονομίας σε συνθήκες σταθερότητας κρίνεται σε σημαντικό βαθμό τις επόμενες λίγες εβδομάδες. Η ποιότητα της συμφωνίας για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και τους όρους εξόδου της ελληνικής οικονομίας από το μνημόνιο θα είναι ορόσημο στη δύσκολη πορεία προς τη σταθεροποίηση και την ήπια ανάκαμψη, μετά από δέκα χρόνια ύφεσης κι οκτώ μνημονίων.

Θεσμικά

23η ΓΣ ECR Hellas: Αισιόδοξα μηνύματα, αλλά όχι αρκετά για μια νέα ισορροπία
Παρά τα πρώτα σημάδια μικρής ανάκαμψης της οικονομίας, αλλά και της αγοράς, ο κλάδος των σούπερ μάρκετ αναζητά τις νέες ισορροπίες, που θα καθορίσουν το μέλλον των επιμέρους επιχειρήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, όπως τονίστηκε από όλους τους ομιλητές της 23ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Ελληνικής Επιτροπής ECR, η συνεργασία είναι απαραίτητη για την εξέλιξη του κλάδου και την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται στον καταναλωτή.

Υπηρεσίες

Αλέξανδρος Φλώρος, NIELSEN: Πρωταθλητισμός για την ηγεμονία
Μεγαλύτερη συγκέντρωση μεριδίων αλλά και κινδύνων στην οργανωμένη λιανική διαβλέπει ο κ. Αλέξανδρος Φλώρος, Retail Vertical Leader, Mediterranean Cluster της Nielsen, αποκλείοντας πάντως την πιθανότητα ενός νέου κρούσματος τύπου Μαρινόπουλος. Μιλώντας στο σελφ σέρβις, χαρακτηρίζει «πρωταθλητισμό» τον αγώνα επικράτησης στον κλάδο, ο οποίος θα κριθεί, όπως τονίζει, από τη δυνατότητα ενός εκάστου κάθε «παίκτη» να γίνεται άριστος σε όλα τα τμήματα του business, προειδοποιώντας, όμως: «Η αγορά δεν χωρά άλλα καταστήματα. Απαιτείται εξορθολογισμός των δικτύων».

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION