σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 478

Κυκλοφορία: 22/12/2017 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

GfK: Μεταξύ των φτωχών της Ευρώπης οι Έλληνες καταναλωτές
Ανοδική κατά 1,9% ήταν το 2017 ως προς την προηγούμενη χρονιά η αγοραστική δύναμη των Ευρωπαίων καταναλωτών, σύμφωνα με τα πρόσφατα διαθέσιμα σχετικά στοιχεία της GfK. Η Ελλάδα ήταν πέρυσι και παραμένει φέτος στην 22η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη των 42 ευρωπαϊκών χωρών, που εστιάζεται η έρευνα. Η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων είναι κατά το ένα τρίτο χαμηλότερη του ευρωπαϊκού μέσου όρου.

Βιομηχανία

Σοκολάτα: Γλυκαίνει και πάλι η αγορά της σοκολάτας
Ενώ το 2016 άφησε στην αγορά της σοκολάτας, όπως γράφαμε, «γεύση πικρή», το 2017 έφερε σημαντική ανάκαμψη πωλήσεων στην κατηγορία, με μεγάλη άνοδο, που σε ορισμένες υποκατηγορίες άγγιξε ακόμη και το 50%, φέρνοντας χαμόγελα αισιοδοξίας. Δύο θεωρούνται οι βασικοί παράγοντες της ανάκαμψης: Η πτώση του κόστους των πρώτων υλών, που επέτρεψε να διατηρηθούν οι τιμές της σοκολάτας σε χαμηλό επίπεδο, και οι προϊοντικές καινοτομίες των επιχειρήσεων του κλάδου, που προσαρμόζονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.

Οικονομία

Η μάχη θα κριθεί στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας
Στην τελική ευθεία βρίσκονται κυβέρνηση-πιστωτές για την τελική διαπραγμάτευση οκτώ μήνες πριν τη λήξη του τρίτου μνημονίου. Παρά την κυβερνητική αισιοδοξία, το δύσκολο στοίχημα της ανάκαμψης, μετά την οκταετή εφαρμογή σκληρών μνημονιακών πολιτικών, παραμένει. Όλοι γνωρίζουν ότι η μάχη θα κριθεί στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας, όπου η μείζων απειλή ονομάζεται «στασιμότητα».

Θεσμικά

Οι πρωτοβουλίες του Enterprise Greece
Ο οργανισμός Enterprise Greece σχεδιάζει και υλοποιεί κάθε χρόνο ένα συνεκτικό πρόγραμμα, που αποβλέπει στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων και την αύξηση των ελληνικών εξαγωγών.

Υπηρεσίες

Στέλιος Καπετανάκης, Transcombi Express: Εξειδικευμένη παροχή υπηρεσιών 3PL στην αγορά των FMCG
«Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσφέρουμε στους πελάτες μας το οικονομικό πλεονέκτημα των συνεργειών με τους συναποθέτες εμπορευμάτων στις αποθήκες μας, με τα στάνταρ ποιότητας που επιθυμεί ο καθένας τους», τονίζει ο κ. Στέλιος Καπετανάκης, Business Development Manager της Transcombi Express, εταιρείας 3PL εστιασμένης στην εξυπηρέτηση της αγοράς των FMCG και δεσμευμένης στην παράδοση των εμπορευμάτων ξηρού φορτίου ανά σούπερ μάρκετ σε όλη τη χώρα εντός 24-48 ωρών.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION