σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 473

Κυκλοφορία: 20/6/2017 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Ανεβαίνει το θερμόμετρο στη Θεσσαλονίκη
Πεδίο μάχης θυμίζει σταδιακά η αγορά του κλάδου στη Θεσσαλονίκη και κατ΄ επέκταση σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς η εμφάνιση των καταστημάτων Σκλαβενίτης προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις και δημιουργεί νέα δεδομένα για όλες τις άλλες αλυσίδες. Η αντίδραση των Θεσσαλονικέων στην επαναδραστηριοποίηση των πρώην καταστημάτων Μαρινόπουλος υπό την ταμπέλα και την οργανωτική αντίληψη της Σκλαβενίτης έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς στη συμπρωτεύουσα η βορειοελλαδική Δ. Μασούτης έχει την μεγαλύτερη «δύναμη πυρός».

Βιομηχανία

Τάσεις στην παραγωγή και τις αγορές
Μακροοικονομικά, η Ελλάδα βρίσκεται σε στασιμότητα εδώ και τρία χρόνια. Από μια οπτική γωνία, σχετικά αισιόδοξη, η ύφεση έχει πλέον έρθει σε ένα τέλος. Από μια άλλη, περισσότερο απαισιόδοξη, η οικονομία είναι σε τέλμα και χωρίς αναπτυξιακή δυναμική. Το κύριο και απολύτως επείγον ζητούμενο είναι, λοιπόν, η έλευση της ανάπτυξης και μάλιστα όχι ως πρόσκαιρη ανάκαμψη αλλά με μεσοπρόθεσμα βιώσιμα χαρακτηριστικά.

Οικονομία

Κώστας Βεργόπουλος: Σε φάση τελικής πτώσης η ελληνική οικονομία!
«Η Ελλάδα από τον προηγούμενο χρόνο έχει μπει σε φάση τελικής πτώσης. Η αγορά νεκρώνεται ταχύτατα και αυτό φαίνεται από το πόσο η κρίση πλήττει τους τομείς των τροφίμων και των καυσίμων κίνησης», τονίζει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο διεθνούς φήμης οικονομολόγος και συγγραφέας κ. Κώστας Βεργόπουλος, γνωστός για τις ασυνήθιστες για το ευρύ επιχειρηματικό κοινό θέσεις του, τις οποίες, πάντως, κανείς δεν μπορεί να προσπερνά, χωρίς να τον προβληματίσει η προφάνεια της βαρύτητάς τους.

Θεσμικά

Αντώνης Παπαδεράκης: Προστατεύουμε τον καταναλωτή, φροντίζοντας την υγεία
Περισσότερη διαφάνεια στις προωθητικές ενέργειες των σούπερ μάρκετ θα επιδιώξει ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας, κ. Αντώνης Παπαδεράκης, ο οποίος, μιλώντας στο σελφ σέρβις, τονίζει ότι οι πρόσφορες επί των συσκευασιών έχουν επί της ουσίας χάσει την έννοιά τους, αφού πολλές φορές η διάρκειά τους υπερβαίνει τον χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα τιμολογούνται βάσει των αρχικών τους τιμών.

Υπηρεσίες

Ingroup: Με νέο λογότυπο
Η εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού και trade marketing Ingroup ανανέωσε την εταιρική της ταυτότητα και παρουσίασε το νέο της λογότυπο.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION