σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 460

Κυκλοφορία: 20/4/2016 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Χαλκιαδάκης ΑΕ: Ανάπτυξη με έντονους ρυθμούς
Σε τροχιά ανάπτυξης συνεχίζει να κινείται και φέτος η κρητική αλυσίδα Χαλκιαδάκης, η διοίκηση της οποίας βλέπει τον τζίρο και τα μερίδιά της να αυξάνονται με έντονους ρυθμούς και το κλίμα στην τοπική αγορά να βελτιώνεται, κυρίως λόγω της αύξηση του τουριστικού ρεύματος. Το 2015 η αλυσίδα εμφάνισε αύξηση του τζίρου της κατά 4%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 144 εκατ. ευρώ.

Βιομηχανία

Εύη Λούλη, Μύλοι Λούλη: Δίνουμε αξία στο προϊόν μας
«Η κρίση δεν ανέκοψε την ταχύτητα των αλλαγών στις καταναλωτικές τάσεις, επιδρώντας άμεσα στη διαμόρφωση νέων διατροφικών συνηθειών. Σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταλλάσσεται με γρήγορους ρυθμούς, ένας παραγωγός μπορεί να το ακολουθήσει μόνο εφόσον επενδύει στην καινοτομία», τονίζει στη συνέντευξή της στο σελφ σέρβις η κ. Εύη Λούλη, Director FMCG Products της Μύλοι Λούλη.

Οικονομία

Τα σούπερ μάρκετ έχασαν το 25% του τζίρου τους σε πέντε χρόνια
Τον κώδωνα του κινδύνου για επικείμενη «επιστροφή στις χειρότερες ημέρες της κρίσης» κρούει η ΓΣΕΒΕΕ, βασιζόμενη στα ευρήματα της τελευταίας εξαμηνιαίας έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Συνομοσπονδίας. «Από την έρευνα προκύπτει ότι έχει αρχίσει ένας νέος κύκλος στασιμότητας για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατ’ επέκταση για την ελληνική οικονομία», τονίζεται χαρακτηριστικά.

Θεσμικά

Packaging Innovation Awards 2016: Επιβράβευση της καινοτομίας και της φαντασίας
Έναν νέο διαγωνιστικό θεσμό, τα Packaging Innovation Awards 2016, που επιβραβεύει καινοτόμες και δημιουργικές προτάσεις στον σχεδιασµό, τα υλικά, την τεχνολογία, τις διαδικασίες στην αλυσίδα συσκευασίας, αναδεικνύοντας παράλληλα τον σηµαντικό ρόλο της συσκευασίας στο marketing των προϊόντων, αγκάλιασε η αγορά, αξιολογώντας θετικά τη συμβολή του στην προαγωγή της καινοτομίας και της δημιουργικότητας.

Management

Marketing Excellence Awards
Επιτυχημένη και λαμπερή ήταν η τελετή απονομής των Marketing Excellence Awards, που πραγματοποιήθηκε στις 5 Απριλίου, στο Athens Hilton. Ο μοναδικός θεσμός βράβευσης του marketing στη χώρα μας, προκηρύχθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ για πέμπτη φορά και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009, το 2011 και το 2013 από το ΕΙΜ. Με επιστημονικό συνεργάτη την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τα βραβεία «αγκαλιάζονται» από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου χώρου του marketing στη χώρα μας.

Υπηρεσίες

3PL: Δεν χωράει πολλούς το παιχνίδι πια!
Η συζήτηση για το παρόν και το μέλλον των υπηρεσιών 3PL, μετά από μια εξαετία μνημονίων και βίαιης αναδιάρθρωσης του σχετικού επιχειρηματικού χώρου, που συνεχίζεται, πρέπει να λαμβάνει υπόψη της, πρώτον, το βάθος και εύρος της αναδιάρθρωσης που υπέστησαν ως επιχειρηματικό αντικείμενο εν συνόλω οι υπηρεσίες της αποθήκευσης και διανομής και δεύτερον, τις προοπτικές τους στο ασαφές περιβάλλον της εγχώριας αγοράς και του εγγύτερου και πιο μακρινού περιγύρου της χώρας, οψέποτε εκτιμηθεί πως άρχεται μια νέα περίοδος κανονικότητας για όλους.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION