σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 459

Κυκλοφορία: 23/3/2016 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Νέο τοπίο στη χρηματοοικονομική εικόνα του κλάδου
Το 2015 υπήρξε έτος έντονων ανακατατάξεων για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, οι οποίες συνεχίζονται φέτος. Επιχειρηματικές κινήσεις που αναμένονταν να ολοκληρωθούν δεν πραγματοποιήθηκαν, κινήσεις απροσδόκητες για το επιχειρηματικό κοινό ολοκληρώθηκαν, ενώ υπάρχουν και σε εξέλιξη αρκετά και μεγάλα νέα εγχειρήματα. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον είναι έντονο το ενδιαφέρον για το πώς διαμορφώνεται το τοπίο του λιανεμπορίου το 2016 και, φυσικά, το ενδιαφέρον για την χρηματοοικονομική εικόνα δεν λείπει.

Βιομηχανία

Προϊόντα περιποίησης προσώπου : Σε φθίνουσα πορεία για έβδομο χρόνο
Από το 2010 οι πωλήσεις των προϊόντων περιποίησης προσώπου βρίσκονται σε φθίνουσα πορεία. Το 2012 ήταν η χειρότερη χρονιά για την κατηγορία, εφόσον η πτώση της έφτασε τις 11,2% ποσοστιαίες μονάδες. Ούτε το 2014 τα πράγματα εξελίχθηκαν καλά γι’ αυτήν, αφού η πτώση της σε αξία ήταν 6,8% και σε όγκο πωλήσεων 9,2%. Το 2015 η εικόνα της τουλάχιστον στα προϊόντα καθαρισμού προσώπου ήταν θετική, καθώς εμφάνισαν άνοδο των πωλήσεων σε όγκο, η οποία, ωστόσο, ήταν και πάλι πτωτική σε αξία. Αντίστοιχα μικρή ήταν η πτώση σε όγκο πωλήσεων των κρεμών προσώπου, αλλά σε αξία υπήρξε πολλαπλάσια.

Οικονομία

Πωλήσεις: Κάθε πέρυσι και καλύτερα
Αρνητικά είναι τα πρώτα μηνύματα που εκπέμπονται από το οργανωμένο λιανεμπόριο για το 2016. Οι αλυσίδες καταγράφουν πτώση πωλήσεων και τα έσοδα από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο σύνολο του κλάδου εμφανίζουν καθίζηση. Αυτά μετά από ένα δύσκολο 2015, στη διάρκεια του οποίου ο κλάδος υπέστη νέες απώλειες εσόδων 1% έως 2% έναντι του 2014…

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Σε υφεσιακό μονοπάτι η λιανική για όγδοη χρονιά
Θεσμικά

mini MBA in Retail Innovation: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα προώθησης της καινοτομίας & της συνεργασίας
Οι ιδιαίτερα απαιτητικοί καιροί που ζούμε και το έντονα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον απαιτούν από τα στελέχη του κλάδου να σκεφτούν πιο καινοτόμα και ευέλικτα από ποτέ. Κάθε μέρα συνειδητοποιούμε όλο και περισσότερο πόσο τα θέματα μας προσπερνούν και ότι πρέπει να βγούμε από την καθημερινή μας ρουτίνα και να αντιμετωπίσουμε τις πολλαπλές προκλήσεις που παρουσιάζονται με έναν νέο τρόπο σκέψης και δράσης. Επίσης, συνειδητοποιούμε ότι δεν αρκεί να δράσουμε μεμονωμένα, αλλά χρειάζεται συχνά συνολική αντιμετώπιση και συνεργασία.

Υπηρεσίες

Ηλίας Κατσούλης, Daikin: Ευκαιρίες υπάρχουν για όποιον τις αναγνωρίζει
«Η κρίση της χώρας δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά κατά βάση αξιακή. Αν δούμε την κρίση ως ευκαιρία ριζικής αλλαγής νοοτροπίας, όχι μόνο θα την ξεπεράσουμε, αλλά θα δημιουργήσουμε και συνθήκες θωράκισης έναντι ενδεχόμενων μελλοντικών κρίσεων», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Daikin, κ. Ηλίας Κατσούλης. Επίσης, εξηγεί, μεταξύ άλλων, πώς η εταιρεία του διατήρησε την ανοδική της πορεία σε χρόνια ύφεσης, επισημαίνοντας την έμφασή της διεθνώς στο R&D.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION