σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 458

Κυκλοφορία: 22/2/2016 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

ΙΕΛΚΑ: Social media και mobile ωθούν στο online σούπερ μάρκετ
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε τη συνεχή διείσδυση στο κοινό των νέων τεχνολογιών, η οποία πλέον ξεπερνά κατά πολύ το ηλικιακά νεανικό κοινό, επηρεάζοντας κι άλλες ομάδες πληθυσμού. Πώς επηρεάζεται το λιανεμπόριο τροφίμων και ποιες είναι οι άμεσες προοπτικές ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καναλιού πώλησης στην Ελλάδα; Η πρόσφατη σχετική έρευνα του ΙΕΛΚΑ πιστοποιεί την αύξηση των επιδράσεων της πληροφόρησης από τα social media και τα κινητά τηλέφωνα στη διαδικασία αγορών από το σούπερ μάρκετ.

Βιομηχανία

Νηστίσιμα προϊόντα: Μήνυμα νηστείας πλέον μόνο από την οικονομία
Η αγορά των νηστίσιμων προϊόντων, που παραδοσιακά ήταν συνδεδεμένη σχεδόν αποκλειστικά με την περίοδο της Σαρακοστής, την τελευταία δεκαετία, με την ανάπτυξη των νέων διατροφικών τάσεων και τη στροφή πολλών ανθρώπων σε ό,τι θεωρείται υγιεινή διατροφή, έχει ενισχυθεί σημαντικά. Προϊόντα που κάποτε τα θεωρούσαμε εποχικά, τώρα καταναλώνονται όλες τις εποχές του χρόνου πλην, όμως, υπόκεινται κι αυτά στους περιορισμούς της κρίσης. Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές προτιμούν σταθερά εντοπίως παραγόμενα όσπρια, με ενδιαφέρον γνώσης της περιοχής προέλευσής τους. Ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην αγορά των νηστίσιμων είναι το ταχίνι, με αξιοσημείωτη άνοδο πωλήσεων. Η αγορά του χαλβά, μετά από μια συνεχή ανοδική τάση τα τελευταία χρόνια, εμφανίζει σημάδια κόπωσης. Τα έτοιμα γεύματα αντιμετωπίζονται με δυσπιστία κι ως λύση ανάγκης από τους καταναλωτές, εμφανίζοντας πτώση πωλήσεων. Ελλείψεις φέτος αναμένονται στην αγορά των καλαμαριών –γι’ αυτό φρόντισε το El Ninio…

Οικονομία

Πόσο άλλαξε η κρίση το καταναλωτικό πρότυπο ανά περιφέρεια
Το «καλάθι της νοικοκυράς» ως τροφοδότης της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της και του λιανικού εμπορίου ειδικότερα έχασε πάνω από το 1/3 της χωρητικότητάς του την εξαετία 2008-2014, ενώ αναμένεται να διευρυνθούν περαιτέρω οι απώλειες –θα ξέρουμε πόσο, όταν δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα της περσινής έρευνας οικογενειακών προϋπολογισμών της ΕΛΣΤΑΤ.

Θεσμικά

6o Πανελλήνιο Συνέδριο AGROTICA: Οι πλούσιες προοπτικές των οπωροκηπευτικών μας
Κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη της εγχώριας αγοράς οπωροκηπευτικών είναι η τυποποίηση και η διανομή –η τελευταία μάλιστα αποκτά περισσότερες εναλλακτικές μορφές και κανάλια. Όπως εκτιμάται, το 2015 η συνολική εγχώρια κατανάλωση τυποποιημένων νωπών οπωροκηπευτικών αυξήθηκε σε όγκο 3%-5%. Ανοδικά εξελίχθηκε και η παραγωγή τυποποιημένων νωπών οπωροκηπευτικών, καθώς στην περίοδο 2005-2013 κατέγραψε μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 1,5%. Το 60% της σχετικής παραγωγής αντιστοιχούσε σε φρούτα και το υπόλοιπο 40% σε κηπευτικά.

Management

Γιώργος Μπάλτας, ΟΠΑ: Μέλλον χωρίς ελπίδα
«Είναι η πρώτη φορά μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που οι ευρωπαϊκοί λαοί δεν αντικρίζουν το μέλλον με ελπίδα!», τονίζει ο κ. Γιώργος Μπάλτας, καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, τονίζει τον επείγοντα χαρακτήρα της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, ενώ ξεκαθαρίζει, μεταξύ άλλων, ότι η επέκταση ή όχι του μεριδίου των PL είναι θέμα στρατηγικής βούλησης των ίδιων των λιανεμπορικών αλυσίδων.

Υπηρεσίες

Γιώργος Παϊσίδης: Υπάρχουν λύσεις για σωστό φωτισμό & υψηλή ενεργειακή απόδοση
Ο φωτισμός αποτελεί για τον κόσμο των επιχειρήσεων ένα αρκετά… σκοτεινό αντικείμενο. Ειδικότερα, ο στόχος μείωσης του ενεργειακού κόστους αποτελεί συχνά το μόνο πλαίσιο εντός του οποίου οι επιχειρήσεις εξετάζουν οποιαδήποτε παρέμβαση στον συγκεκριμένο τομέα, αγνοώντας σημαντικές πτυχές βελτίωσης της λειτουργίας τους. Ο καθηγητής κ. Γιώργος Παϊσίδης προτείνει μια άλλη προσέγγιση, που συνδυάζει τον εκσυγχρονισμό της επιχείρησης και την ικανοποίηση των πελατών, με την εξοικονόμηση πόρων.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION