σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 447

Κυκλοφορία: 23/2/2015 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Συγκρατημένη αισιοδοξία για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο
Με συγκρατημένη αισιοδοξία υποδέχθηκε ο κόσμος του οργανωμένου λιανεμπορίου τις εξαγγελίες του υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, κ. Γιώργου Σταθάκη, στο πλαίσιο της συζήτησης των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης, σχετικά με το σχέδιο επανεκκίνησης της οικονομίας και των επενδύσεων στην Ελλάδα.

Βιομηχανία

Νηστίσιμα Προιόντα: Θετικά μηνύματα, συγκρατημένη αισιοδοξία
Πάντα τέτοια εποχή, ένα ρεπορτάζ για τα σαρακοστιανά! Κι όμως, αν πιστεύει κανείς στα σοβαρά στην παραδοσιακή σύνδεση των νηστίσιμων με την Καθαρή Δευτέρα και τον χαρταετό, έχει μείνει πίσω. Όπως φαίνεται, οι ιδέες για την υγιεινή διατροφή και οι σχετικές συνήθειες, που κερδίζουν συνεχώς έδαφος, συνδυασμένες με τη στροφή του κοινού προς τις παραδοσιακές γεύσεις, ωθούν τη συγκεκριμένη αγορά σε άνοδο και εκτός των νηστειών.

Οικονομία

Ο κόσμος άρχισε να ελπίζει. Για να δούμε!
Χωρίς να είναι ακόμα γνωστά τα αποτελέσματα των εντατικών διαπραγματεύσεων της χώρας με τους εταίρους στην ΕΕ, η νέα κυβέρνηση με βάση τις προγραμματικές δηλώσεις εμφανίζεται αποφασισμένη να τηρήσει το «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης», κυρίως το μέρος του που αφορά την κοινωνική κρίση, καθώς επίσης και σημαντικές φορολογικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες σίγουρα μπορεί να δώσουν κάποια ανάσα στις επιχειρήσεις.

Θεσμικά

Εκ νέου αλλαγές στην αγορά των τροφίμων
Παρά το γεγονός ότι ο εγχώριος κλάδος των τροφίμων εξακολουθεί να διατηρεί τη δυναμική του, εντούτοις υπό τα συσσωρευμένα βάρη της οικονομικής κρίσης και τις σπασμωδικές κυβερνητικές πολιτικές των τελευταίων ετών, προβλέπονται εκ νέου αλλαγές δεδομένων στο τοπίο της αγοράς.

Υπηρεσίες

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ό,τι πιο ασφαλές για επένδυση!
Ειδικά για επιχειρήσεις όπως τα σούπερ μάρκετ και τα cash & carry, που ήδη διαθέτουν καλή οργάνωση, το κόστος υποδομών του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι χαμηλό. Αρκεί ο λιανέμπορος να μην ξεχνά ότι ο πελάτης του, είτε επιλέγει το φυσικό του κατάστημα είτε το e-shop του, πρέπει να απολαμβάνει την εμπειρία που χαρακτηρίζει στρατηγικά την κουλτούρα της επιχείρησής του, τονίζει ο κ. Παναγιώτης Γκεζερλής, γενικός διευθυντής του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ή GRECA, όπως είναι ευρύτερα γνωστός με το ξενόγλωσσο αρκτικόλεξό του.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION