σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 441

Κυκλοφορία: 21/7/2014 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Μαριάννα Παπαδοπούλου, METRO: Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτή
Οι δυναμικές προωθήσεις, ο άρτιος συνδυασμός ποιοτικών προϊόντων και ανταγωνιστικών τιμών και η πλούσια γκάμα κωδικών ιδιωτικής ετικέτας, όχι μόνο δεν έρχονται σε αντίθεση με τη βασική στρατηγική των My market, αλλά επιβάλλονται από τις δυναμικές της αγοράς, εξηγεί η κυρία Μαριάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια marketing της Metro AEBE. Επίσης, δηλώνει την πρόθεση του μάρκετινγκ της εταιρείας να αξιοποιήσει πολύπλευρα τις δυνατότητες των νέων μέσων και των social media, ώστε να συνθέσει μια επικοινωνιακή πολιτική που θα συντελεί στη βελτίωση της καθημερινότητας του καταναλωτή.

Βιομηχανία

Παγωμένο τσάι: «Καυτή» σεζόν!
Καυτή προβλέπεται η σεζόν για ένα από τα πιο δροσερά προϊόντα, το κρύο τσάι. Πληθώρα οι νέοι «παίκτες», που ανταγωνίζονται με εισαγωγές και προτάσεις νέων προϊόντων, ενώ οι παλιότεροι συνεχώς εμπλουτίζουν τις ποικιλίες που προσφέρουν. Το παράδοξο είναι ότι πρόκειται για μια κατηγορία προϊόντων που βρίσκεται σε πτώση πωλήσεων, αλλά το παγωμένο τσάι είναι «μόδα» με μέλλον νεανικό.

Οικονομία

Η πρώτη σταγόνα στο έβδομο έτος της ξηρασίας
Φως στο βάθος του τούνελ αρχίζουν να βλέπουν κυβέρνηση και τρόικα, καθώς οι εκτιμήσεις τους συγκλίνουν στο ότι το 2014 η ελληνική οικονομία θα επανέλθει σε ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Το ΑΕΠ, επισημαίνουν, αναμένεται να αυξηθεί κατά 0,6%, ενώ λίγο πιο συγκρατημένη είναι η Deutsche Bank, ψαλιδίζοντας την ανάπτυξη στο 0,5%.

Management

Τάσεις & εξελίξεις: Η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού σήμερα
Στη σύγχρονη επιχειρησιακή πραγματικότητα, οι εταιρείες ανταγωνίζονται με σκοπό να κερδίσουν ένα μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα της αγοράς. Σε αυτή την προσπάθειά τους ακολουθούν συχνά συγκεκριμένα στρατηγικά υποδείγματα, που οδηγούν σε εξάντληση πόρων και δυνάμεων, και σε αποτέλεσμα που απέχει από τον στόχο. Στη σημερινή εποχή, οι επιχειρήσεις αναζητούν νέες δυναμικές στρατηγικές, που θα τους οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Υπηρεσίες

Nielsen: Οι «ηθικοί» καταναλωτές
Σύμφωνα με την τελευταία παγκόσμια έρευνα της Nielsen για την εταιρική υπευθυνότητα, το 55% των καταναλωτών παγκοσμίως φέρονται διατεθειμένοι να πληρώνουν επιπλέον για προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από εταιρείες κοινωνικά υπεύθυνες, ποσοστό αυξημένο κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα του 2011.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION