σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 436

Κυκλοφορία: 24/2/2014 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Click & Collect: Υπηρεσία με... επεκτατικές τάσεις!
Την καταγραφή των βασικών χαρακτηριστικών των click & collect πελατών, που παραγγέλνουν online αλλά παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από το φυσικό κατάστημα, είχε ως θέμα η έρευνα που πραγματοποίησε η υπηρεσία ShopperVista Channel Focus της εταιρείας ερευνών IGD, που παρέχει πληροφόρηση στα μέλη της σχετικά με τις συνήθειες και τις συμπεριφορές των καταναλωτών όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά και στα εκπτωτικά καταστήματα και τα καταστήματα ευκολίας.

Βιομηχανία

Γαλακτοβιομηχανία: «Αδιάβαστος» ο ΟΟΣΑ στη μελέτη του!
Φουντώνει ο «γαλακτοπόλεμος» μετά τις προτάσεις του ΟΟΣΑ να καταργηθεί το όριο των πέντε ημερών για τον χαρακτηρισμό του παστεριωμένου γάλακτος ως «φρέσκου», ενώ προέκυψε και εισαγγελική παρέμβαση για τις ανατιμήσεις σε προϊόντα φρέσκου γάλακτος, που έκαναν ορισμένες γαλακτοβιομηχανίες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει, πάντως, η ενδελεχής ανάλυση των προτάσεων του ΟΟΣΑ εκ μέρους της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, η οποία «πιάνει» τον διεθνή οργανισμό επιεικώς «αδιάβαστο»...

Οικονομία

Το αμφιλεγόμενο φως στο τούνελ...
Τον περασμένο Νοέμβριο ο όγκος λιανικών πωλήσεων σημείωσε αύξηση για πρώτη φορά μετά το Μάρτιο του 2010. Τον Δεκέμβριο η Ελλάδα εισήλθε και τυπικά σε περίοδο αποπληθωρισμού, καθώς ο δείκτης τιμών καταναλωτή έκλεισε σε μέσα επίπεδα έτους σε ποσοστό χαμηλότερο του μηδενός. Αρνητικό πληθωρισμό η χώρα μας είχε να δει από το 1962, δηλαδή περισσότερο από μισό αιώνα πριν.

Θεσμικά

Δημήτρης Κυριτσάκης, Επιτροπή Ανταγωνισμού: Πρόνοιες για τη δομική αναμόρφωση της αγοράς
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ασχολείται με τους μηχανισμούς διαμόρφωσης των τιμών, για την εφαρμογή των κανόνων του ανταγωνισμού, κι όχι με την παρακολούθηση της απόκλισής τους από τους μισθούς, ξεκαθαρίζει ο κ. Δημήτρης Κυριτσάκης, πρόεδρος της Αρχής. Όπως τονίζει, η Επιτροπή, με αναμορφωμένη στρατηγική παρεμβάσεων, ακολουθεί ένα ολοκληρωμένο και πολυσχιδές σχέδιο δράσης, με στόχο τη δομική αναμόρφωση της αγοράς, ενώ τα «μηνύματά» της φαίνεται πια ότι η αγορά τα «πιάνει» και συμμορφώνεται...

Υπηρεσίες

Affiliate Marketing: Ένα πολύτιμο εργαλείο για τα FMCG
Πρόσφατα το IAB Hellas, ο επίσημος φορέας των εταιρειών που καταπιάνονται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing, συνέταξε το Affiliate Marketing Handbook. Όπως αναφέρεται στην εισαγωγή αυτού του oδηγού, ο οποίος δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρείες ForestView και Linkwise, «δεν είναι τυχαίο που τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως χρησιμοποιούν το Affiliate Marketing –εδώ και πολλά χρόνια– ως ένα από τα βασικά τους κανάλια online επικοινωνίας».

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION