σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Κερδίζει μερίδια αγοράς η Σκλαβενίτης
Την ανοδική πορεία της συνεχίζει η Σκλαβενίτης, που παρά τα προβλήματα της αγοράς έκλεισε το 2010 με αύξηση όλων των βασικών οικονομικών μεγεθών της, ενώ σε ανάπτυξη προσβλέπει η διοίκησή της και φέτος. Σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών της το 2010 αυξήθηκε στα 1,191 δισ. ευρώ, έναντι 1,153 δισ. ευρώ το 2009, ενώ ανοδικά κινήθηκε και η κερδοφορία της.

Βιομηχανία

Προϊόντα προσωπικής υγιεινής: Μεταξύ βροχής προσφορών και... ξηρού αγοραστικού κλίματος
Η υποχώρηση των πωλήσεων κι η «βροχή» προσφορών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που σημάδεψαν τις εξελίξεις πέρυσι και τους πρώτους μήνες του 2011 στην κατηγορία των προϊόντων προσωπικής υγιεινής. Στα αποσμητικά, που αντιστέκονται στην κρίση περισσότερο από άλλα προϊόντα, οι καινοτομίες κινούν την αγορά. Αντίθετα, για παράδειγμα στα αφρόλουτρα «ο καταναλωτής δεν αποφασίζει την αγορά προϊόντος, αν δεν είναι σε προσφορά», τονίζει στέλεχος μεγάλης αλυσίδας.

Οικονομία

Καλπάζουσα κι επιθετική η ανεργία
Κάπου ανάμεσα τραγέλαφου της... τηλεφωνικής συγκυβέρνησης και πλημμυρίδας των εκτάκτων εισφορών, φόρων, τελών του μεσοπρόθεσμου, η ΕΛΣΤΑΤ ανακοίνωσε τα στοιχεία για την ανεργία του πρώτου τριμήνου του έτους. Η δημοσιοποίηση του αριθμού προκάλεσε ένα ακόμα ισχυρό σοκ στην αγορά, που «πνέει πλέον τα λοίσθια». Πολύ περισσότερο, εφόσον το επίσημο αριθμητικό μέγεθος της ανεργίας -όλοι το γνωρίζουν πλέον- ισχύει για να αποκρύπτεται σκοπίμως το πραγματικό της μέγεθος!

Θεσμικά

Καταργώντας τα ανεφάρμοστα
Ασθμαίνοντας τρέχει πίσω από την αγορά για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, επιχειρώντας την προσαρμογή της νομοθεσίας στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Μόνο έτσι θα μπορούσε ερμηνευθεί το γεγονός ότι μετά από χρόνια πιέσεων εκ μέρους της αγοράς η πολιτική ηγεσία του υπουργείου αποφάσισε να κινηθεί νομοθετικά, με στόχο την κατάργηση των περιθωρίων κέρδους στα νωπά οπωροκηπευτικά.

Management

Νίκος Ευαγγέλου, Sarantis SA: Καινοτομία, λογικές τιμές και αποδεκτά επίπεδα κέρδους
Αυτά τα τρία ως στοιχεία ταυτότητας της επιχειρηματικής στρατηγικής ορίζουν με σωφροσύνη κι εντιμότητα ένα πλαίσιο συνεπούς προσαρμογής των επιχειρήσεων, σε ένα περιβάλλον αλλαγμένο από την οικονομική κρίση, όπου ο καταναλωτής εννοεί πια τις «λογικές τιμές» κατά τρόπο κυριολεκτικό, ο οποίος προϋποθέτει μετριοπάθεια αντίληψης για την προσδοκία κέρδους και αλληλοκατανόηση εκ μέρους και των δύο πλευρών της αγοράς. Αυτό εξηγεί, μεταξύ άλλων, ο κ. Νίκος Ευαγγέλου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Σαράντης.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION