σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Pierre-Olivier Beckers, President & CEO, Delhaize: Ανάπτυξη με προσήλωση στις αρχές του ομίλου
Μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης της 19ης Απριλίου με κεντρικό ομιλητή τον Pierre-Olivier Beckers, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Delhaize έδωσε συνέντευξη αποκλειστικά στο «σελφ σέρβις», συμπληρώνοντας με τις απαντήσεις του την εικόνα της στρατηγικής του ομίλου. Βασικό στοιχείο στη συζήτησή μας ήταν η ανάπτυξη του ομίλου με προσήλωση σε συγκεκριμένες αδιαπραγμάτευτες αρχές, τις οποίες αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν οι καταναλωτές.

Βιομηχανία

Προϊόντα περιποίησης προσώπου: Υποχώρηση πωλήσεων, ένταση του ανταγωνισμού
Αισθητές είναι οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην κατηγορία των προϊόντων περιποίησης προσώπου. Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια η κατηγορία παρουσίασε το 2010 πτωτικές τάσεις, περισσότερο έντονες στα γαλακτώματα ντεμακιγιάζ και τα καθαριστικά προσώπου, παρά στην υποκατηγορία των κρεμών περιποίησης. Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι σημαντική, ιδιαίτερα στην υποκατηγορία των προϊόντων καθαρισμού προσώπου.

Νομοθεσία

Νέο πλαίσιο στις σχέσεις επιχειρήσεων-καταναλωτών
Νέα ήθη στις συναλλακτικές σχέσεις προμηθευτών-καταναλωτών επιχειρεί να καθιερώσει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, θεσμοθετώντας ως υποχρεωτικό τον χαρακτήρα των αποφάσεων που λαμβάνουν οι Επιτροπές Φιλικών Διακανονισμού των Δήμων, όπως και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, στο βαθμό που μια επιχείρηση έχει δεσμευθεί ανάλογα.

Οικονομία

Δεύτερο έτος της μ.Μ. εποχής...
Στη συγκέντρωση 11,8 δισ. ευρώ την επόμενη τριετία στοχεύει η δέσμη μέτρων κατά της φοροδιαφυγής, δηλαδή σε όσα έχασε μέσα σε ένα χρόνο το εμπόριο (λιανικό και χονδρικό) λόγω της αποχής των καταναλωτών από την αγορά. Ταυτόχρονα, με τη μέθοδο της αξιοποίησης ή εκποίησης ή όπως αλλιώς ονομαστεί, ετοιμάζεται η μεγάλη αγοραπωλησία του εθνικού πλούτου, με στόχο τα 50 δισ. ευρώ ως το 2015, που θα μπουν στις τσέπες δανειστών μας και μη.

Θεσμικά

Στέφανος Κομνηνός: Εθνική στρατηγική για το εμπόριο σε περίοδο κρίσης!
Εθνική στρατηγική για το εμπόριο ουδέποτε υπήρξε σε αυτόν τον τόπο. Η κυβέρνηση, ωστόσο, την εγκαινιάζει στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Ο κ. Στέφανος Κομνηνός, γενικός γραμματέας Εμπορίου στο ΥΠΑΑ, εξηγεί πώς η στρατηγική αυτή απαλλάσσει την αγορά από την παρουσία του κράτους εκεί που δεν χρειάζεται, ενισχύει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών της αγοράς προς όφελος της ανταγωνιστικότητάς της και δίνει στις επιχειρήσεις το έναυσμα για οικονομίες κλίμακος, βάσει λογικών δικτύωσης.

Management

Διαρκής μέριμνα στη διαχείριση κρίσεων
Συμβαίνει κάποιες εταιρείες να έρχονται στο προσκήνιο με αρνητικό και επώδυνο γι’ αυτές τρόπο, εξαιτίας απρόβλεπτων γεγονότων. Πολύ περισσότερο, εφόσον στην εποχή της ταχείας εξάπλωσης των πληροφοριών το απρόβλεπτο είναι η τροφή των ΜΜΕ. Η αρνητική δημοσιότητα διαταράσσει την ομαλή λειτουργία της εταιρείας που αφορά, με σοβαρές συνέπειες -νομικές, οικονομικές, ενίοτε δε και πολιτικές- γι’ αυτήν.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION