σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Ανατιμήσεις υπεράνω του ΦΠΑ
Μπορεί η κρίση να έχει πλήξει τις πωλήσεις χονδρικής και λιανικής, μπορεί ο κόσμος της αγοράς να διαμαρτύρεται για το κακό κλίμα που επικρατεί στο εμπόριο και άπαντες να συμφωνούν ότι «οι επιχειρήσεις οφείλουν να έλθουν πιο κοντά στον καταναλωτή», όμως οι ανατιμήσεις δεν λείπουν από τα αγαθά καθημερινής ανάγκης και εν γένει από τα προϊόντα που διακινούνται στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Βιομηχανία

Special Report - Προϊόντα για παιδιά... 0+: Βρεφικά και παιδικά προϊόντα
«Kid», «junior» ή «baby». Όποια και αν είναι η «ταμπέλα», το σίγουρο είναι ότι τα προϊόντα που απευθύνονται σε βρέφη και παιδιά πληθαίνουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αφού η βιομηχανία στρέφει το ενδιαφέρον της με εντεινόμενο ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια προς τους μικρούς καταναλωτές. Σε πολλές κατηγορίες, μάλιστα, η δημιουργία προϊόντων αποκλειστικά για παιδιά, αποτέλεσε μια ενδιαφέρουσα διέξοδο όταν οι πωλήσεις έφτασαν στο ανώτατο επίπεδο.

Οικονομία

Πορεία άνευ παρηγορίας...
Από τη «μέγκενη» του μνημονίου στην «πρέσα» των περιφερειακών εκλογών. Η ελληνική οικονομία τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, θα ακροβατεί ανάμεσα στις επιταγές του μνημονίου και στην ανάγκη να εμφανίσει η κυβέρνηση κάποιο «ανθρώπινο πρόσωπο», σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις απώλειές της στις κάλπες, αν και το μνημόνιο τη δεσμεύει να προχωρά προς τις κάλπες με ιδιαίτερα φτωχές διακηρύξεις.

Θεσμικά

Γιώργος Στεργίου, ΥΠΑA: «Διαπιστώνουμε στρεβλώσεις, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες...»
«Οι τυχοδιωκτικές επιχειρηματικές πρακτικές αποδοκιμάζονται από τους καταναλωτές και οδηγούν ακόμη και σε λουκέτο», τονίζει κ. Γιώργου Στεργίου, Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, στο πλαίσιο συνέντευξής του στο «σελφ σέρβις». Όπως εκτιμά, η υπερπληθώρα προσφορών παραπλανά τον καταναλωτή και επιβαρύνει το κόστος παραγωγής των αγαθών, ενώ εμμέσως πλην όμως σαφώς τάσσεται υπέρ της συζήτησης για την απελευθέρωση του ωραρίου των καταστημάτων.

Management

Δημήτρης Α. Μαύρος, MRB Hellas: «Ο σώζων εαυτόν σωθήτω!»
Αυτή είναι σήμερα η κοινωνική-πολιτισμική κατεύθυνση διέγερσης των αντανακλαστικών των Ελλήνων, όπως τα αποτυπώνει σε ενιαίο ερμηνευτικό πλαίσιο η συνθετική ερευνητική μεθοδολογία της εταιρείας ερευνών MRB Hellas και μας τα ανέπτυξε ο κ. Δημήτρης A. Μαύρος, διευθύνων σύμβουλός της, τονίζοντας: «Ο Έλληνας ως πολίτης και καταναλωτής βιώνει όσα συμβαίνουν σαν να ξεκίνησε ο Γ΄Παγκόσμιος Πόλεμος. Η αγωνία του για το μέλλον έχει ρίξει τους δείκτες αισιοδοξίας σε τραγικά επίπεδα, μεγεθύνοντας αντιστρόφως ανάλογα την καχυποψία του, έναντι πάντων».

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION