σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Special Report: Τα... hit της 10ετίας! - Καταναλωτική συμπεριφορά και νέες απαιτήσεις
Η σημερινή κρίση δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με καμία άλλη. Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των νοικοκυριών σε σχέση με τα FMCG είναι πολύ έντονες και ουσιαστικά οδηγούν στη διαμόρφωση ενός τοπίου με νέες ισορροπίες, με μεγάλους χαμένους αλλά και με μεγάλους κερδισμένους.

Βιομηχανία

Βιολογική σειρά Μινέρβα Χωριό
Με εμπειρία πάνω από 100 χρόνια στον τομέα των τροφίμων και πιστή στις παραδοσιακές αξίες της μεσογειακής διατροφής, η Μινέρβα ΑΕ αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και δημιουργεί προϊόντα που καλύπτουν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις τους. Γνωρίζοντας πως η υγιεινή διατροφή και η ασφάλεια των τροφίμων έχει γίνει πλέον καθολική απαίτηση των Ελλήνων, δημιούργησε μια καινοτόμα σειρά προϊόντων βιολογικής γεωργίας, που έρχονται να καλύψουν τις σύγχρονες διατροφικές απαιτήσεις.

Νομοθεσία

Η διαδικασία συνδιαλλαγής πιστωτών βάσει του πτωχευτικού νόμου
Με το νέο Πτωχευτικό Κώδικα (ν. 3588/2007), και συγκεκριμένα με τα άρθρα του 99-106, εισήχθη η «διαδικασία συνδιαλλαγής», ως ένα από τα πλέον κρίσιμα μέτρα -σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στην έκθεση της συντακτικής επιτροπής- για τη διάσωση επιχειρήσεων σε προπτωχευτικό επίπεδο. Για το τι προβλέπουν ένα προς ένα τα άρθρα αυτά (99-106) ασχοληθήκαμε αναλυτικά σε προηγούμενο τεύχος. Χρήσιμο είναι να αναλύσουμε στο παρόν, τι γίνεται στην πράξη.

Οικονομία

Από το θαύμα της ευημερίας στην τιμωρία της κρίσης
Το 1981 κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα μόλις 881.384 ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα, ενώ μόνο κατά το 9% του πληθυσμού οι Έλληνες κυκλοφορούσαν με δικά τους αυτοκίνητα. Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι του «νεοελληνικού ευδαιμονισμού» και το εμβληματικό αυτό σύμβολο κοινωνικής προβολής, ματαιοδοξίας και νεοπλουτισμού, κάλυψε τα πάντα σε αυτήν τη χώρα, από πεζοδρόμια, μέχρι αυλές και αλάνες.

Θεσμικά

Το ζοφερό φινάλε της μεταπολίτευσης
Οι γενικά «καλές» σχέσεις της κεντρικής εξουσίας με τον κόσμο της ευρείας λιανικής δεν έπαψαν ποτέ να χαρακτηρίζονται από πνεύμα αμοιβαίας καχυποψίας, λιγότερο ή περισσότερο φανερής. Το φαινόμενο ανάγεται στη μεταπολεμική συγκυρία, όταν η υπανάπτυκτη ακόμα εμπορική δρα-στηριότητα δεχόταν λιγότερο από κάθε άλλον τομέα της οικονομίας μας την πολιτικο-οικονομική πατρωνία του κράτους και περισσότερο την επιτήρησή του.

Management

Second life: H καταναλωτική συμπεριφορά στον κόσμο των avatar
H ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι νέες κοινωνικές δομές όπως τα social networks αναδεικνύουν ένα νέο περιβάλλον δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων, την «εικονική πραγματικότητα» ως μέρος του φαινομένου του «πολυκάναλου λιανεμπορίου» (multichannel retailing). Σε αυτό το πλαίσιο, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποίησε έρευνα στον εικονικό κόσμο του Second Life με σκοπό να διερευνήσει τα αναδυόμενα πρότυπα της αγοραστικής συμπεριφοράς.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION