σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Τιμές 2009/2008-IRI: Πτώση στο «καλάθι» βασικών κατηγοριών
Σύμφωνα με έρευνα της IRI Hellas, η μεταβολή της μέσης σταθμισμένης τιμής βασικών κατηγοριών τροφίμων των σούπερ μάρκετ ήταν το 2009, έναντι του 2008, -0,3%. Αντίστοιχα, η μείωση στο «καλάθι» των κατηγοριών non-food ήταν την ίδια περίοδο -0,57%. Τα στοιχεία της IRI Hellas αποτελούν μια εμπεριστατωμένη καταγραφή της πορείας των τιμών βασικών κατηγοριών προϊόντων.

Βιομηχανία

Ελένη Μπελεσιώτη, Ιορδάνης Φωτόγλου, Misko AE: «Παραμένουμε ηγέτες, συνεχίζουμε τις προσφορές»
Η μάρκα Misko, πιστή στο τρίπτυχο «ιστορικότητα-ελληνικότητα-ποιότητα», κατάφερε το 2009 -εν μέσω οικονομικής κρίσης- να παραμείνει σταθερή στην πρώτη θέση της καταναλωτικής προτίμησης. Η κα Ελένη Μπελεσιώτη, marketing manager, και ο κ. Ιορδάνης Φωτόγλου, group brand manager της Misko, μάς μίλησαν για την όλη δραστηριότητα της εταιρείας, σε ό,τι αφορά στον εμπλουτισμό των υπαρχουσών σειρών, τα νέα λανσαρίσματα, τις κοινωνικά ευαίσθητες φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες, αλλά και την αποτελεσματικότητα των προωθητικών ενεργειών της.

Οικονομία

Ο πίθος των Δαναΐδων
Ο κύβος ερρίφθη! Τα πολυαναμενόμενα και πολυθρυλούμενα μέτρα της ελληνικής κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης ανακοινώθηκαν επιτέλους -έστω και καθυστερημένα- υπό τις επευφημίες των κυβερνήσεων της Δύσης και τις αποδοκιμασίες του ελληνικού λαού, ο οποίος για ακόμα μια φορά θα πρέπει να «σφίξει το ζωνάρι» του, προκειμένου να «μπαλώσει» τις τρύπες του δημόσιου ελλείμματος, που μάλλον με τον «πίθο των Δαναΐδων» μοιάζει: όσο νερό και να του ρίξεις, δεν πρόκειται να γεμίσει ποτέ.

Θεσμικά

Για την τιμή της αλήθειας
Στους γνωρίζοντες τα πράγματα εκ των έσω προκαλεί θυμηδία η ανάγνωση άρθρων στις εφημερίδες ή η θέαση τηλεοπτικών ρεπορτάζ, που τα βάζουν με τους «μεγαλομπακάληδες», οι οποίοι «αισχροκερδούν» τόσο, ώστε «τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ έχουν γίνει σαν επίσκεψη στον Λαλαούνη», όπως έγραψε στις 18 Φεβρουαρίου η επιφυλλιδογράφος έγκριτης πρωινής εφημερίδας.

Management

Sweet & Balance Γιώτης: Όλη η γλύκα χωρίς ζάχαρη από τη Solid Creativity
Στον αέρα βρίσκεται το τηλεοπτικό σποτ για τη νέα γενιά επιδορπίων Sweet & Balance χωρίς ζάχαρη από τη Γιώτης. Πρόκειται για τη νέα πρωτοποριακή σειρά επιδορπίων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, που ήρθε να εκπληρώσει τις επιθυμίες όλων εκείνων που ζουν χωρίς ζάχαρη, αλλά δεν ζουν χωρίς γλυκό!

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION