σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 486

Κυκλοφορία: 20/9/2018 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Μια ανάσα από τα 300 καταστήματα
Με ένα δίκτυο πωλήσεων το οποίο στα τέλη της φετινής χρονιάς θα περιλαμβάνει 299 καταστήματα (293 σήμερα), με παρουσία σε είκοσι νομούς της χώρας και με τζίρο, ο οποίος, όπως εκτιμάται, θα φθάσει φέτος τα 326 εκατ. ευρώ, η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ξεδιπλώνει τις φιλοδοξίες της, έχοντας πραγματοποιήσει με επιτυχία μέσα σε διάστημα περίπου 17 μηνών τρεις εξαγορές.

Βιομηχανία

ΑΛΜΥΡΑ ΣΝΑΚ: Γεύση ανάκαμψης
Αγορά για τους καταναλωτές όλων των ηλικιών είναι αυτή των αλμυρών σνακ, οι πωλήσεις της οποίας τα τελευταία χρόνια, παρά τις επιπτώσεις της κρίσης που περιόρισαν τις καταναλώσεις της, ανακάμπτουν. Νέοι «παίκτες» μπαίνουν στον ανταγωνισμό της σχετικής κατηγορίας, εμπλουτίζοντας τη γκάμα των προϊόντων της στα ράφια της λιανικής, ενώ παράλληλα αναζητούν την τύχη τους στις εξαγωγές, καθώς η αγορά των σνακ διακρίνεται για τη δυναμική της παγκοσμίως.

Οικονομία

Εντός εκτός και επί τα αυτά των μνημονίων
Τα συμπεράσματα του ΣΕΒ μπορούν κάλλιστα να εκληφθούν ως συνηγορία με εκείνα του Γραφείου του Προϋπολογισμού της Βουλής, σχετικά με την εφαρμογή μιας μεταμνημονιακής εθνικής συνταγής μακροπρόθεσμης οικονομικής μεγέθυνσης, χωρίς δανεισμό από τους θεσμούς. Μόνη διαφορά τους είναι η εμμονή του ΣΕΒ για δυσπρόσιτα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, με πρωσική πειθαρχία στο μνημονιακό μεταρρυθμιστικό κανόνα.

Θεσμικά

10 θεσμικές παρεμβάσεις για την αγορά
Βαριά, τουλάχιστον από άποψη νομοθετικών παρεμβάσεων, παρουσιάζεται η ατζέντα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας για τους επόμενους μήνες. Κατά το μεγαλύτερο μέρος της εστιάζεται στην επιχειρηματικότητα και τον περιορισμό των διοικητικών-γραφειοκρατικών βαρών, στις σχέσεις της αγοράς με τον καταναλωτή και το πλαίσιο για τη διενέργεια των προσφορών και εκπτώσεων, τον Κώδικα Δεοντολογίας του εμπορίου και τη διαφάνεια στην τιμολόγηση.

Υπηρεσίες

Δήμητρα Κατσίπη, IRI: Τα Analytics στην υπηρεσία της αγοράς
Το μεγάλο πλεονέκτημα των μοντέλων Analytics είναι ότι συστηματοποιούν τόσο άμεσα και «έξυπνα» την απειρία πληροφοριών των Big Data, ώστε ο χρήστης τους μπορεί να έχει αληθινές κι όχι υποθετικές απαντήσεις σε ό,τι τον απασχολεί, πράγμα που του δίνει σαφές πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό. Πρόκειται για κάτι σχετικά καινούργιο στην ελληνική αγορά», τονίζει η κ. Δήμητρα Κατσίπη, διευθύντρια πωλήσεων της IRI.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION